اخبار داغ

دانا خبر می دهد:

جزییات ساخت سریال با محوریت شهید «حاج قاسم سلیمانی»

جزییات ساخت سریال با محوریت شهید  «حاج قاسم سلیمانی»
پس از گمانه زنی ها و اسم های فراوانی که برای ساخت سریال شهید « حاج قاسم سلیمانی» دست به دست می شد، جزییات جدیدی پیرامون ساخت این سریال منتشر شد.
[

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از شهادت سردار سلیمانی، در فضای مجازی و رسانه ها گمانه زنی های فراوانی برای ساخت سریال و فیلم سینمایی با موضوع شهید  « حاج قاسم» منتشر و در این میان هر بار نام یکی از تهیه کنندگان و یا کارگردانان برای این پروژه، منتشر می شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بهمن ماه سال گذشته بود که علی دارابی، معاون امور استان های صدا و سیما خبر از ساخت سریال شهید « حاج قاسم سلیمانی» برای تلویزیون داد. دارابی خبر داده بود که در سفری که با رئیس صداوسیما داشتیم ایشان گفتند که سریال فاخری برای شهید سلیمانی در صداوسیما ساخته شود که محور اصلی معاونت سیما خواهد بود و ما هم کمک خواهیم کرد. 
,
 
,
سرویس فرهنگی «دانا» با خبر شده است که بالاخره پس از گمانه زنی ها و اسم های فراوانی که برای ساخت سریال شهید « حاج قاسم سلیمانی» دست به دست می شد، در نهایت سید مرتضی فاطمی به عنوان تهیه کننده این سریال انتخاب شده است.
, «دانا» ,
 
,
سریال شهید «سردار سلیمانی» به تهیه کنندگی سید مرتضی فاطمی در حال حاضر در مرحله تحقیق و پژوهش برای نگارش فیلمنامه و انتخاب عوامل پروژه قرار دارد. 
, سریال شهید «سردار سلیمانی»,
این سریال قرار است با پشتیبانی مرکز امور نمایشی سیما (سیما فیلم) تهیه و ساخته شود. 
,
در کارنامه سید مرتضی فاطمی، تهیه کنندگی سریال «هوش سیاه2» و «شرایط خاص» به چشم می خورد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه