اخبار داغ

امیر سرتیپ حیدری:

کادر درمانی بیمارستان هاجر نقش ارزنده‌ای در مقابله با ویروس کرونا ایفا کرده‌اند

کادر درمانی بیمارستان هاجر نقش ارزنده‌ای در مقابله با ویروس کرونا ایفا کرده‌اند
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: کادر درمانی بیمارستان هاجر در حوزه خدمات رسانی، مقابله و پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، نقش ارزنده ای ایفا کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع کارکنان بیمارستان هاجر، ضمن تقدیر از عملکر کادر درمانی این بیمارستان در حوزه مقابله با ویروس کرونا، گفت: کادر درمانی بیمارستان هاجر و خانواده نیروی زمینی ارتش، از ابتدای شیوع ویروس کرونا به صورت تمام وقت در خدمت مردم بوده‌اند و در حوزه خدمات رسانی، مقابله و پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، نقش ارزنده ای ایفا کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در حال حاضر هم بیمارستان هاجر در خدمت بیماران کرونایی است، افزود: کادر درمانی این بیمارستان شایسته تقدیر و تجلیل هستند؛ کسانی که ایثارگرانه سختی ها و پیامدهای مقابله با این ویروس منحوس را به جان خریده‌اند تا دیگر هموطنان عزیز در صحت و سلامت زندگی کنند.

,
,


بنا بر این گزارش، در این مراسم با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش و مسئولین بیمارستان هاجر از تابلوی منقش به "تصویری از ایثارگری کادر درمانی بیمارستان هاجر در حوزه درمان، کنترل  و شیوع بیشتر ویروس منحوس کرونا"، رونمایی شد.

,
,


خانم دکتر عزیز محمدی رئیس بیمارستان هاجر در خصوص طراحی این تابلو گفت: صاحب این اثر ماندگار خانم نیوشا خطیبی از کادر درمانی این بیمارستان است که با توجه به عملکرد تمامی کارکنان در حوزه خدمت رسانی به بیماران کرونایی، تلاش کرده است تا این خدمت رسانی‌ها به صورت یک اثر هنری ثبت شود و امروز این اثر فاخر به امیرسرتیپ کیومرث حیدری به عنوان فرمانده قرارگاه مقابله با ویروس منحوس کرونا در ارتش اهدا شد.

,
,


سرکارخانم نیوشا خطیبی نیز در خصوص هدف از خلق این اثر هنری گفت: از نزدیک شاهد خدمت رسانی تمامی همکاران خستگی ناپذیر در بیمارستان بوده‌ام و با خلق این اثر خواسته‌ام گوشه ای از عملکرد خالصانه کادر درمانی بیمارستان هاجر را به تصویر کشیده و به سهم خودم فعالیت های این عزیزان را در قاب این تابلو ثبت کردم تا الگویی برای کادر درمانی آینده این بیمارستان باشد.

,
,


همچنین در این مراسم، پرچم بارگاه ملکوتی حضرت امام حسین (ع) که در طول دوره کرونا  به منظور تبرک و افزایش روحیه مبتلایان به این ویروس در بیمارستان هاجر بود به فرمانده نیروی زمینی ارتش اهدا شد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه