اخبار داغ

فرماندار زنجان:

ضرورت تسریع الحاق منطقه گاوازنگ به محدوده شهر

ضرورت تسریع الحاق منطقه گاوازنگ به محدوده شهر
رضا عسگری، فرماندار زنجان گفت: تغییر وضعیت و الحاق منطقه گاوازنگ زنجان در انتظار اقدامات استان و تصمیم شورای عالی معماری است که ضروری است اقدامات استان تسریع یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: برای تبدیل گاوازنگ به عنوان منطقه 5 شهرداری زنجان باید اقداماتی در داخل و خارج از استان انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,
وی با بیان اینکه این منطقه باید در ابتدای امر در داخل حریم شهر و محدوده قانونی قرار گیرد،ادامه داد: برخی از اقدامات در داخل استان و با برگزاری کارگروه‌های تخصصی انجام شده است.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: پس از بررسی موضوع در کارگروه‌های تخصصی در شورای برنامه ریزی و توسعه تصویب و در شورای عالی معماری کشور مطرح می‌شود.
,
 
,
فرماندار زنجان گفت: اراده مجموعه استان بر حل مشکل این منطقه بوده و برای تحویل آن به شهرداری و ایجاد منطقه جدید باید مسیر قانونی طی شود.
,
 
,
عسگری ادامه داد: تصمیم گیری نهایی بر عهده شورای عالی معماری کشور بوده و پس از آن اقدامات لازم در استان برای الحاق این منطقه به منطقه شهری اقدام می‌شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه در داخل استان مجموعه‌هایی همچون حوزه عمرانی استانداری زنجان، اداره کل راه و شهرسازی و مدیریت شهری در این زمینه دخیل هستند، ادامه داد: باید فعالیت‌های الحاق این مجموعه به شهر تسریع یابد.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: پس از الحاق این مجموعه به شهر، شهرداری برای خدمات رسانی اقدام کرده و شرایط جدیدی برای بهبود وضعیت این منطقه حاکم می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه