اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند خبر داد؛

ابتلای ۱۴۹ نفر به کرونا در نهاوند/ اوج‌گیری ابتلا به کرونا در نهاوند در روزهای اخیر

ابتلای ۱۴۹ نفر به کرونا در نهاوند/ اوج‌گیری ابتلا به کرونا در نهاوند در روزهای اخیر
مومنعلی دارابی گفت: ۱۴۹ نفر در شهرستان نهاوند به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و متأسفانه روند رو به رشدی از ابتلا را در روزهای اخیر مشاهده می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مومنعلی دارابی، رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: شهروندان لازم است همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و از ماسک و دستکش استفاده کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی اظهار داشت: شرایط به‌هیچ‌عنوان عادی نیست و لازم است فاصله‌گذاری اجتماعی همچنان اجرا شود، چون در روزهای اخیر متأسفانه آمار ابتلا به کرونا در نهاوند بالا رفته است و وضعیت مناسبی در این روزها نداریم.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: با توجه به هم‌جواری با شهرهای آلوده لازم است مردم از تردد غیرضروری پرهیز کنند و در محل تجمعات نکات را حتماً رعایت کنند.

,

وی با نگرانی از شیوع مجدد این بیماری در نهاوند گفت: تا امروز ۱۴۹ نفر در نهاوند به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند و چند روز است که آمار ابتلا در نهاوند افزایشی است.

,

دارابی ادامه داد: این روزها علاوه بر حضور پرحجم در سراب‌ها و مراکز تفریحی شاهد برگزاری مراسمات به‌خصوص عروسی در شهر هستیم که خیلی نگران‌کننده است.

,

وی با اشاره به آمار بیماران روزهای اخیر افزود: هم‌اکنون ۲۹ بیمار کرونایی و مشکوک در بیمارستان بستری هستند و تست‌های آن‌ها به استان ارسال‌شده و منتظر جواب هستیم و این بیماران با توجه به علائمی که دارند احتمال ابتلای آن‌ها بسیار بالا است.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند با بیان اینکه یکی از مشکلات ما ورود افراد آلوده از دیگر شهرها است، گفت: در یکی از موارد فرد نهاوندی از یکی از شهرهای آلوده به زادگاهش برگشته بود و متأسفانه با وجود داشتن علائم کرونا از مراجعه به مراکز درمانی خودداری می کند و پس از شناسایی و آزمایش از بستگان و خانواده وی مشخص می شود تعداد قابل‌توجهی از آن‌ها را آلوده کرده است.

,

وی به شلوغی سراب‌ها به‌خصوص سراب فارسبان اشاره کرد و اظهار داشت: احتمال ایجاد محدودیت در این مکان‌ها وجود دارد و ممکن است سراب فارسبان از ورودی روستای دولت‌آباد مسدود شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه