اخبار داغ

خبر خوب برای اعضای صندوق منحل شده «علویه»؛

کلنگ ساخت پمپ‌بنزین با اعتبارات «علویه» به زمین زده شد

کلنگ ساخت پمپ‌بنزین با اعتبارات «علویه» به زمین زده شد
ساخت پمپ‌بنزین در زمین صندوق علویه برای جبران زیاد مردم نیشابور آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، صندوق مالی و اعتباری علویه از سال 94 مشکلات عدیده‌ای را برای مردم شهرستان نیشابور ایجاد کرد و با توجه به حجم فعالیت بالا مردم این شهرستان ضررهای مالی زیادی دیدند که با ورود دستگاه قضایی روند بازپس دادن پول مردم شروع شد و با توجه به مشکلات خاص به وجود آمده تلاش برای حفظ ارزش پول مردم نیز شروع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

محمود عابدی، امین اموال این موسسه مالی و اعتباری در گفت‌وگو با صبح توس گفت: مجتمع خدماتی و رفاهی سلسله الذهب که از زمین‌های مالک این موسسه مالی و اعتباری بوده است طی چند سال گذشته فعالیت کرده است و پس از پیگیری فراوان و صدور مجوزهای لازم، امروز کلنگ احداث پمپ‌بنزین این مجتمع به زمین‌ خورد.

,

وی تصریح کرد: قرار بود روند ساخت این پمپ‌بنزین از اسفندماه شروع شود که به دلیل کرونا متوقف شد ولی امروز با حضور مسئولین رسماً روند تکمیل این مجتمع شروع شد.

,

عابدی اظهار داشت: قرار است تعدادی از افرادی که در صندوق علویه پول گذاشته‌اند سرمایه اولیه ساخت این پمپ‌بنزین را تأمین کنند و عایدی بر اساس سهام بین همه افراد تقسیم شود.

,

امین اموال صندوق علویه اظهار داشت: هزینه ساخت این پمپ‌بنزین 60 میلیارد ریال برآورد شده است و تا خرداد ماه سال آینده افتتاح خواهد شد.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: با این کار زمین باقی‌مانده از این صندوق دارای ارزش‌افزوده بسیار زیادی شد و می‌تواند مقداری از بدهی‌های این صندوق را جبران کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه