اخبار داغ

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان:

۳۰۰ بیمار کرونایی در دو بیمارستان تأمین اجتماعی استان همدان بستری شدند

۳۰۰ بیمار کرونایی در دو بیمارستان تأمین اجتماعی استان همدان بستری شدند
علیرضا صفری با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا ۳۰۰ بیمار کرونایی در دو بیمارستان تأمین اجتماعی استان بستری شدند، گفت: تعداد ۴۷ تخت در سطح استان برای کرونا تخصیص داده‌شده و همچنان فعال هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ علیرضا صفری، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ملایر با اشاره به اقدامات سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: تأمین اجتماعی یک‌نهاد عمومی غیردولتی است که از بودجه دولتی استفاده نمی‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی به استقرار ۳۰۰ تخت بستری بیمارستانی در استان همدان اشاره کرد و گفت: در کل استان همدان ۷۲۰ هزار نفر بیمه‌شده تأمین اجتماعی وجود دارد که تعداد تخت‌های بیمارستانی به نسبت تعداد بیمه‌شدگان وضعیت مطلوبی دارد.

,

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان به وجود ۲ بیمارستان سازمان تأمین اجتماعی اشاره کرد و گفت: ۵ درمانگاه نیز در کل استان وابسته به سازمان هستند و یک درمانگاه در شهر بهار نیز در حال احداث است.

,

مراجعه روزانه بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ نفر به مراکز تأمین اجتماعی استان

, مراجعه روزانه بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ نفر به مراکز تأمین اجتماعی استان, مراجعه روزانه بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ نفر به مراکز تأمین اجتماعی استان,

صفری با بیان اینکه درصد رضایتمندی مردم از خدمات درمانی تأمین اجتماعی بالاست تصریح کرد: در ملایر میزان رضایتمندی بسیار بالاست و برخی از بخش‌ها تا ۹۸ درصد رضایتمندی دارند.

,

وی تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی با یک موسسه عالی قرارداد امضا کرده تا میزان رضایت‌مندی از خدمات را بررسی کند و این بررسی‌ها انجام شده است.

,

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه رضایتمندی در بخش‌های سرپایی مقداری پایین است، عنوان کرد: دلیل این امر عدم همخوانی عرضه و تقاضا در بخش سرپایی است.

,

صفری به مراجعه روزانه بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ نفر به مراکز تأمین اجتماعی استان اشاره کرد و گفت: با توجه به آمار مراجعه‌کنندگان به پاراکلینیک تخصصی استان این میزان به ۲۰ هزار نفر در روز هم می‌رسد.

,

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده توسط مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان در مقابله با بیماری کرونا تصریح کرد: سازمان در بحث کرونا با تمام قوا وارد شد و تمام تلاش ما همراهی و اجرای وظایف بود.

,

 ابتلای ۸ نفر از کارکنان تأمین اجتماعی استان به بیماری کرونا 

,  ابتلای ۸ نفر از کارکنان تأمین اجتماعی استان به بیماری کرونا ,  ابتلای ۸ نفر از کارکنان تأمین اجتماعی استان به بیماری کرونا ,

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان بابیان اینکه همکاران دوشا دوش وزارت بهداشت در مقابل بیماری کرونا عمل کردند، عنوان کرد: در این مدت ۳۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در دو بیمارستان تأمین اجتماعی استان بستری شدند.

,

صفری به ابتلای ۸ نفر از کارکنان تأمین اجتماعی استان به بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: بیماران کرونایی زیادی نیز به‌صورت سرپایی در این دو بیمارستان درمان شدند و همکاران بخش درمان ایثارگرانه کار ‌کردند اما هیچ اسمی از آن‌ها برده نشد.

,

وی افزود: از ۴ اسفند اولین بیمار در بیمارستان بستری شد و با توجه به مشکلات عمده‌ای که استان قم داشت ۶ نفر از همکاران یک هفته در بیمارستان امام رضا(ع) قم داوطلبانه خدمت کردند.

,

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان تصریح کرد: تعداد ۴۷ تخت در سطح استان برای کرونا تخصیص داده‌شده و همچنان فعال هستند و بیش از ۱۵۰ نیرو در ارتباط با کرونا فعالیت می‌کردند.

,

بخش جراحی زنان در بیمارستان غرضی در حال آماده شدن است

, بخش جراحی زنان در بیمارستان غرضی در حال آماده شدن است, بخش جراحی زنان در بیمارستان غرضی در حال آماده شدن است,

صفری گفت: در ابتدا کمبودهایی در تجهیزات حفاظت فردی، کیت‌های تشخیص، مواد ضدعفونی و لباس وجود داشت اما این کبودها رفع شد.

,

وی با تأکید بر اینکه مردم همچنان فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند، بیان کرد: سال گذشته ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون برای مراکز درمانی استان تجهیزات خریداری شد.

,

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان به آماده بودن بخش جراحی زنان در بیمارستان غرضی اشاره کرد و گفت: این پروژه از مهرماه سال گذشته آغاز و به‌ صورت ۱۰۰ درصد بازسازی شد و بیش از ۲ میلیارد تومان برای بازسازی این بخش هزینه شد.

,

صفری بیشترین نیاز بیمارستان‌های استان را جذب پزشک متخصص در بخش‌های ارتوپد، رادیولوژی، داخلی، بیهوشی، نورولوژی و جراح مغز و اعصاب عنوان کرد و گفت: بر اساس قانون برنامه ششم توسعه باید ۱۰ درصد از پزشکان طرحی جذب سازمان تأمین اجتماعی شوند اما این قانون اجرایی نشده و به همین دلیل کمبود نیروی متخصص وجود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه