اخبار داغ

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان قزوین:

سازمان تبلیغات با تعامل و هم‌افزایی نهادها برای تحقق اهداف فرهنگی تلاش می‌کند

سازمان تبلیغات با تعامل و هم‌افزایی نهادها برای تحقق اهداف فرهنگی تلاش می‌کند
حجت‌الاسلام علی نعمت‌الهی گفت: سازمان تبلیغات تنها دستگاهی است که وابسته به دفتر رهبر انقلاب بوده و در کنار فعالیت سایر نهادها، با تعامل و هم‌افزایی تلاش کرده تا به اهداف فرهنگی نزدیک شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح ‌قزوین؛ حجت‌الاسلام علی نعمت‌الهی در آیین تکریم و معارفه‌ی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین که امروز(یکشنبه) در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: فرهنگ، حوزه‌ی پرمخاطره‌ای است که رهبر انقلاب نیز نسبت به این مسئله دغدغه‌مدار هستند و در بیانات خود به این مسائل اشاره کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح ‌قزوین,

وی افزود: رهبر انقلاب چنانچه که خود فرمودند نسبت به برخی مسائل نگران و نسبت به برخی مسائل دغدغه‌مدار بوده اما مسئله‌ی فرهنگ بقدری حائز اهمیت است که رهبر انقلاب نسبت به آن نگران و دغدغه‌مدار هستند.

,

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان قزوین اذعان کرد: اصل اساسی هرجامعه بر محور سیاست، فرهنگ و اقتصاد است البته که منظور ما از سیاست روح حاکم جامعه، منظور از فرهنگ، اندیشه و تفکر و منظور از مسئله‌ی اقتصاد جسم جامعه و موتور محرکه است.

,

وی گفت: در بحث سیاست باید گفت که جامعه اسلامی خدامحور بوده است و سیاست جامعه به دور از سیاست‌بازی‌های موجود بر اساس روح آدمی مدیریت می‌شود.

,

این مقام مسئول ابراز کرد: جنس فرهنگ درجامعه جنس زایش، پویش، ریزش، پالایش و بازسازی بوده و نقش دولت‌ مردان و مدیران در این عرصه بسیار حائز اهمیت است.

,

مدیران سازمان تبلیغات باید فرایند اسلامی و دینی را با محور تربیتی بنا کنند

, مدیران سازمان تبلیغات باید فرایند اسلامی و دینی را با محور تربیتی بنا کنند,

وی ادامه داد: اینکه برخی افراد معتقدند با توجه به اینکه ما در حوزه‌ی فرهنگ دینی گام برمی‌داریم اما هنوز کف جامعه از معضلات اجتماعی رنج می‌برد باید پاسخ داد که ما خالق فرهنگ دینی بوده‌ایم اما اصل فرهنگ مسئله‌ی تربیت دینی است که این مبحث از ابتدای تاریخ بشریت مورد چالش قرار گرفته‌است.

,

نعمت‌الهی تصریح کرد: یکی از نام‌های خدا، الله با تعبیر خالق بودن و دیگر نام‌های خداوند رب دلالت بر ربانیت خدا است و آنچه که به عنوان چالش بین پیامبران و مردم مطرح بود بحث ربانیت خداوند که همان مسئله‌ی تربیت است بیان می‌شود.

,

وی افزود: بحث تربیت، جدی‌ترین چالش بشریت تا به حال بوده و پیامبران ما در طول تاریخ بشریت بحث تربیت را مطرح کرده و نظارت بر تربیت در عالم تکریم و تشریح را دستور کار قراردادند.

,

نعمت‌الهی بیان کرد: تبلیغات اسلامی وجود اسمی، مفهومی، عملی و شخصیت پردازی فرایند تبلیغ فرهنگ برای رسیدن به نتایج مطلوب است و ریاست سازمان تبلیغات باید فرایند اسلامی و دینی را با محور تربیتی بنا کنند.

,

وی در پایان ابراز کرد: سازمان تبلیغات تنها دستگاهی است که وابسته به دفتر رهبر انقلاب همراه با سازوکار است که در کنار فعالیت سایر نهادها بدون موازی‌ کاری و خنثی‌سازی و با تعامل و هم‌افزایی تلاش کرده تا به اهداف فرهنگی نزدیک شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه