اخبار داغ

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان مطرح کرد

انجام فعالیت‌های هدفمند با تاکید بر زیست بوم فرهنگی قزوین

انجام فعالیت‌های هدفمند با تاکید بر زیست بوم فرهنگی قزوین
حجت‌الاسلام محمدجواد زهرایی گفت: انجام فعالیت‌های هدفمند با تاکید بر زیست بوم فرهنگی استان مسئله‌ی اصلی و در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح‌ قزوین؛ حجت‌الاسلام محمدجواد زهرایی در آیین تکریم و معارفه‌ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین که امروز(یکشنبه) در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: براساس صحبت‌های شهید مطهری انسان در انجام مسئولیت و تکالیف الهی گاهی مامور به نتیجه و گاهی مامور به نتیجه نیستند؛ چنانچه که در برخی مسئولیت‌ها مانند مسئله‌ی جهاد قالب و شرایط کار مشخص بوده و تنها ابراز آن متفاوت است و ما باید ناظر بر نتیجه باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح‌ قزوین,

وی افزود: تبلیغ دین و اصول اساسی از آن دسته مسائل اساسی است که ما به عنوان خدمت‌گذار مردم مامور به نتیجه هستیم و بر این باوریم که مسائلی همچون بیانیه‌ی گام دوم که اجرای آن به عنوان دستور کار ما مطرح می‌شود یک امری است که باید به نتایج آن ناظر باشیم.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین اذعان کرد: رهبر انقلاب سند چشم‌انداز اسلام و بیانیه‌ی گام دوم را درحالی ابلاغ کردند که انتظار تحقق آن را یقینا داشتند که تحقق این امر طالب تلاش همه‌ جانبه‌ی ما است.

,

شناسایی ظرفیت استان ما را در ارائه‌ی برنامه‌های هدفمند یاری می‌کند

, شناسایی ظرفیت استان ما را در ارائه‌ی برنامه‌های هدفمند یاری می‌کند,

وی گفت: ما باید به عنوان خدمت‌گذاران این جامعه تلاش کنیم تا افکار و رفتار خود را در راستای مسائل اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به نقطه‌ی هدف که تمدن اسلامی است نزدیک کرده و درنهایت زمینه‌ی تحقق تمدن اسلامی را فراهم کنیم.

,

این مقام مسئول ابراز کرد: تلاش ما در استان قزوین در راستای تقویت جبهه‌ی منسجم، مصمم و متمم انقلابی در استان است چنانچه که این جبهه در استان محقق شده و ما در تلاشیم تا با تقویت جبهه‌ی انقلابی جامعه را به سوی تحقق اهداف نزدیک کنیم.

,

وی بیان کرد: انجام فعالیت‌های هدفمند با تاکید بر زیست بوم فرهنگی استان مسئله‌ی اصلی و در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد؛ چرا که شناسایی و رصد موقعیت و ظرفیت استان ما را در ارائه‌ی برنامه‌های هدفمند یاری می‌کند.

,

این مقام مسئول در پایان گفت: من به عنوان خادم مردم و سرباز ولی فقیه تلاش می‌کنم تا با تسهیل ارتباط بین نیروهای انقلابی، همکاری مستمر بین نهادهای انقلابی و حاکمیتی و با پشتیبانی و هم‌افزایی در راستای مسئولیت‌های انقلابی و حاکمیتی خود گام بردارم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه