اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد؛

کاهش 50 درصدی اعتراضات کارگران از کارفرمایان در چهارمحال و بختیاری

کاهش 50 درصدی اعتراضات کارگران از کارفرمایان در چهارمحال و بختیاری
حفیظ الله فاضلی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: طی سال های گذشته اعتراضات کارگران از 15 تا 50 درصد کاهش پیدا کرده و منجر به سازش بین کارگر و کارفرما شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ حفیظ الله فاضلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: از زمان مدیریتم تا به امروز بیشترین تمرکز خود را در بحث آسیب شناسی و بعد از آن آموزش کارکنان گذاشته ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

وی تصریح کرد: تمامی پرونده ها ی تشکیل شده در این اداره کل  از سال 93 تا 97 مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

,

فاضلی با اشاره به اینکه همه تلاش ما بر این بود که مشکلی بین کارفرما و کارگر وجود نداشته باشد بیان داشت: اگر مشکلی بین کارگر و کارفرما بود سعی کردیم این مشکلات با سازش حل شود.

,

وی با اذعان بر اینکه در دوسال اخیر 15 تا 50 درصد کاهش اعتراضات کارگران و کارفرمایان را داشته ایم گفت: یک سری خواسته هایی کارگران داشتند که خارج از قانون بود.

,

فاضلی بیان داشت: در دو سال اخیر مشکلاتی بر بنگاه های اقتصادی در استان و کشور به وجود آمده بود که در این استان به مراتب کمتر این اتفاق افتاد به گونه ای که هیچ بنگاهی به تعطیلبی کشانده نشد.

,

وی با بیان اینکه اشتغال های پنهان را پیگیری کردیم خاطر نشان کرد: 600 نفر را در استان شناسایی کردیم که در دو جا کار می کردند و همین باعث شد که 94 میلیارد و بیش از 121 هزار ساعت کار در روز  برای دولت صرفه‌جویی شود.

,

فاضلی با اذعان بر اینکه ما از تشکل‌های کارگری حمایت کردیم گفت: 60 درصد افزایش تشکلات را در این استان  داشته ایم.

,

وی با بیان اینکه 64 درصد اعتراضات به این اداره کل کاهش پیدا کرده است گفت: بازرسان کار را آموزش داده ایم که مشکلات را رصد کرده و به ما اطلاع دهند که خوشبختانه در چند مدت اخیر شاهد  کاهش اعتراضات بوده ایم.

,

فاضلی با تاکید بر اینکه کارهای زیر بنایی خوبی در این استان انجام شده است گفت: تا کنون دو هزار تعاونی غیر فعال در این استان بود که علت این تعطیلی ها فرهنگ غلط تشکیل تعاونی بود و به همین خاطر موفق به تحقق 25 درصدی از سهم اقتصاد نشدیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه