اخبار داغ

فرمانده سپاه خلیل آباد:

100 عنوان برنامه ذیل کنگره شهدای ترشیز در خلیل آباد برگزار می‌شود

100 عنوان برنامه ذیل کنگره شهدای ترشیز در خلیل آباد برگزار می‌شود
ابوالفضل فتوحی با بیان اینکه بیش از 100 عنوان برنامه ذیل کنگره یکهزار شهید منطقه ترشیز در شهرستان خلیل آباد برگزار می شود، گفت: بیشترین سرمایه گذاری دشمن در بحث به انزوا کشاندن فرهنگ ایثار و شهادت است و در این زمینه تلاش های زیادی انجام می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ابوالفضل فتوحی، فرمانده سپاه خلیل آباد ظهر امروز در نشست هماهنگی کنگره شهدای ترشیز که با حضور مسئولان 12 گانه کمیته های شهرستانی این کنگره در سالن اجتماعات فرمانداری خلیل آباد برگزار شد اظهار داشت: سالانه تعداد محدودی کنگره در برخی از استان ها برگزار می شود و کنگره 18 هزار شهید استان خراسان رضوی در مهرماه 1400 در مرکز استان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه 4 کنگره در شهرستان های نیشابور، تربت حیدریه، سبزوار و ترشیز نیز ذیل کنگره 18 هزار شهید خراسان رضوی همزمان با بهار 1400 برگزار می شود، خاطرنشان کرد: بیش از 100 عنوان برنامه ذیل کنگره یکهزار شهید منطقه ترشیز در شهرستان خلیل آباد برگزار می شود.

,

فرمانده سپاه خلیل آباد با تاکید بر اینکه 1214 شهید توسط بنیاد شهید شهرستان های کاشمر، بردسکن و خلیل آباد معرفی و مشخص شده است، تصریح کرد: شهرستان خلیل آباد کمترین جمعیت را در منطقه ترشیز دارد ولی به لحاظ تعداد شهدا نسبت به جمعیت بیشترین شهید را دارد و نشان دهنده ایثار و گذشت مردم شهرستان است.

,

وی با اشاره به اینکه مسئولان و دبیران کمیته های 12 گانه کنگره شهدای ترشیز در شهرستان خلیل آباد و همچنین برنامه ها و وظایف هر یک از کمیته ها مشخص شده است، اذعان کرد: برخی از برنامه هایی که پیش بینی شده نظیر یادمان ها و المان ها شهدای گمنام، تغییر نام کوچه ها، محلات، مدارس، یادواره های شهدا در روستاها، یادواره 289 شهید شهرستان و... باید در شهرستان تا پایان سال اجرایی شود.

,

فتوحی با بیان اینکه برخی برنامه ها نظیر ارتباط دادن جوانان و نوجوانان به شهدا، ترویج سبک زندگی شهدا، تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت و... باید در شهرستان نهادینه شود، عنوان کرد: بیشترین سرمایه گذاری دشمن در بحث به انزوا کشاندن فرهنگ ایثار و شهادت است و در این زمینه تلاش های زیادی انجام می دهد.

,

کنگره شهدای ترشیز باید فرصت مناسبی برای شناخت بهتر شهدا تبدیل شود

, کنگره شهدای ترشیز باید فرصت مناسبی برای شناخت بهتر شهدا تبدیل شود,

ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد در این مراسم تشریح کرد: در چهل سال انقلاب اتفاقات ارزشمندی انجام شده است و بعد از دفاع مقدس گام های موثری برای یاد شهدا و یادمان های شهدا انجام شده و برگزاری کنگره شهدا نیز اتفاق جدید و ارزشمندی است که باید به یک فرصت برای شناخت بهتر شهدا در منطقه ترشیز تبدیل شود.

,

وی با بیان اینکه ابداع و نوآوری در برنامه های کنگره شهدای ترشیز نیز بسیار پسندیده است و نگاه های درون شهرستان باید در کنگره دیده شود، تاکید کرد: هر کمیته ای به صورت هفتگی نشست های هماهنگی خود برگزار کنند و حدالامکان جلسات بعد از ساعات اداری برگزار شود.

,

فرماندار خلیل آباد در پایان بیان کرد: با توجه به روحیات مردم شهرستان و اینکه بیشترین شهید را نسبت به جمعیت شهرستان داریم به همین منظور تکلیف بیشتری در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داریم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه