اخبار داغ

مطالبه گروه «بانوان تمدن ساز» از علما برای نجات خانواده‌ها

مطالبه گروه «بانوان تمدن ساز» از علما برای نجات خانواده‌ها
گروه «بانوان تمدن ساز» در واکنش به مباحث فرهنگی و در راستای نجات خانواده ها با صدور بیانیه‌ای از علما و مراجع خواستند تا با ورود به موضوعات فرهنگی به کمک خانواده‌ها بیایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گروه «بانوان تمدن ساز» در واکنش به مباحث فرهنگی و در راستای نجات خانواده ها با صدور بیانیه‌ای از علما و مراجع خواستند تا با ورود به موضوعات فرهنگی به کمک خانواده‌ها بیایند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

محضر مستطاب حضرات محترم آیات عظام و مراجع عالیقدر

امام خمینی رهبر کبیر و معمار انقلاب اسلامی ره: «ای علمای اسلام به داد اسلام برسید»

سلام علیکم
 امروز که «انقلاب اسلامی» با راهبری علما و علمداری امام راحل و مقام معظم رهبری وارد دهه پنجم حیات خود شده است، متأسفانه وضعیت کشور به گونه‌ای است که عملاً احکام و دستورات غرب و دشمنان اسلام و کفار بر خیلی از مقدرات جامعه ی ما تسلط یافته است.

نفوذ فرهنگی
دشمنان نظام اسلامی صراحتاً عنوان کردند که غلبه بر جمهوری اسلامی و حاکمیت اسلام با جنگ نظامی و تحریم اقتصادی امکان پذیر نبوده فلذا با نفوذ فرهنگی و تأثیرگذاری بر ذهن ها و مغزها و تحریک هوس‌ها با استفاده از بستر فضای مجازی افسار گسیخته درصدد رسیدن به اهداف استعماری‌شان هستند.

در زمینه فرهنگ، اگر ابتدا با شبیخون و تهاجم دشمن خارجی روبرو بودیم امروز شاهدیم که دست‌های نفوذ و جهالت از درون در حال فروپاشی نظام فرهنگی خانواده‌هاست و بیماری فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران به قدری وخیم شده که برخی مسئولان موثر امر، خود مروج فساد و فحشا و مبلغ فرهنگ غرب در جامعه شده اند و گویا تیشه برداشته و هدفی غیر از بنیان کنی خانواده های ایرانی از نظر فرهنگی ندارند.

مخفیانه سند استعماری ۲۰۳۰ را امضا و علناً خلاف قانون در کشور اجرا می‌کنند تا رسماً فروپاشی اخلاقی و فرهنگی جامعه ایرانی را رقم بزنند.
نام شهدا را از کوچه و خیابان‌ها حذف کرده تا هیچ نمادی از مقاومت و وطن دوستی و عشق به دین در انظار عمومی نباشد.

نظام اجرایی کشور سال‌هاست دچار بی‌غیرتی و غرب زدگی شده، از بی‌غیرتی در سیاست خارجه تا ولنگاری در اقتصاد و فرهنگ! که طی سال‌های اخیر ملت به وضوح طعم ولنگاری در بازار، در ارز، در تولید خودرو، در قاچاق، در امور بانکی و مسکن و ... را چشیدند اما بیماری فرهنگی جامعه مانند غده سرطانی به گونه ای است که در ابتدا دردی ایجاد نمی‌کند و زمانی درد شدید می‌شود که کل پیکر اجتماع را درگیر کرده و خشکاندن ریشه هایش ممکن نیست و خطر مهمتر اینجاست.
بدون شک اگر اقتصاد هر کشوری حتی دچار بیماری شود بازهم راه درمانی وجود خواهد داشت و می توان با مدیریت و برنامه ریزی اصولی اقتصاد مدرن تر و مستحکم تر از آنچه بود را نیز بنا نهاد اما اگر فرهنگ یک ملت دچار فروپاشی شود هیچ مدیریت و هیچ برنامه ریزی قادر به بنیان گزاردن آنچه مراد است نخواهد بود.
بگذریم از اثرات متقابل فرهنگ و اقتصاد که در حیات آقا زاده ها هویداست.

معضل آقازاده ها
در نظامی که قرار بود اقتصادش بر مبنای عدالت علوی شکل گیرد اینک شاهد طبقات فرودست و فرادستی هستیم که فاصله شان با هیچ منطقی سازگار و با هیچ توضیحی قابل توجیه نیست. در جامعه ای که به نام اسلام شکل گرفته پدری از نگاه نیازمند و گرسنه فرزندان و همسرش عرق شرم بر پیشانی دارد و خواب ندارد و آقا‌زاده‌ای با پول های چپاول کرده پدرش از سفره انقلاب به نام اسلام شبها تا صبح به عیاشی عیان می پردازد.

 عدم توجه به تاکیدات رهبری
این در حالی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی سالهاست مجریان و مسئولان را به انحا مختلف با تاکید، تبیین، توبیخ و حتی نام گذاری شعار سال به رفع مشکلات اقتصادی کشور فرا می‌خوانند و گویا هیچ گوش شنوایی وجود ندارد.

رکود و فروپاشی خانواده
 امروز شاهدیم که وضعیت اقتصادی خانواده‌های ما در کنار رسوخ فرهنگ غرب کار را به جایی کشانده که جوانان ما از «ازدواج» این سنت الهی سرباز می‌زنند و بسیاری از خانواده های شکل گرفته در معرض فروپاشی هستند.
می‌توان به جرأت گفت وضعیت اقتصاد و هم وزن آن اوضاع فرهنگی کشور دو پاشنه آشیل خانواده ایرانی شده که اگر راه علاجی پیدا نشود بنیاد اصیل اولین رکن شکل گیری جامعه اسلامی را خواهد خشکاند.
 

دست درازی به بیت المال و ایجاد نا امیدی بین مردم
 در این شرایط مسئولانی که به نام خانواده فعالیت دارند و از بیت المال ملت مسلمان ایران ارتزاق می‌کنند با طرح ها و لوایحی که بر مبنای تفکر فردمحوری شکل گرفته تنها هدفشان از هم پاشیدن نهاد خانواده است. مسئولانی که آشکارا به جای رفع معضلات جدی خانواده ها و جوانان به تزریق آموزه های غربی بر مبنای اهداف اسناد بین المللی به پیکر نیمه جان فرهنگی مان علی الخصوص خانواده مشغولند و در همین راستا بسترهایی را در فضای حقیقی و مجازی آماده ساخته اند که قتلگاه تک تک عناصر سازنده خانواده از جمله والدین و فرزندان شده است.
 

نتیجه تفکر لیبرال مسئولان
 به گونه ای که روزی شاهد قتل دختری جوان به دست پسری پرورش یافته در همین بستر خودساخته هستیم و روزی دیگر پدری بی گناه به جرم طلبه بودن به خاک و خون کشیده می‌شود و امروز دختری به جرم اغفال شدن توسط مردی دیگر به دست پدرش به قتل می‌رسد! و مسئولان به ظاهر مسلمان امر خانواده به جای پذیرش تقصیر خود پس از این همه سال خرج کرد بودجه مملکت اسلامی به اسلام و مبانی اصیلش می تازند و همچنان بر همین مدار پیش میروند.

مهمترین مطلب
 این مطالب از یک حیث دیگر نیز بسیار مهم است، متأسفانه انحرافات شدیدی که از مبانی و اصول اسلام در سطوح مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور شاهدیم نه تنها قابل کتمان نیستند بلکه چشم بستن بر آنها نتیجه‌ای غیر از خارج شدن قطار انقلاب از مسیر صحیح به سمت دره فساد به بار نخواهد آورد که این بار فساد و تباهی به نام اسلام و مهمتر از آن مکتب شیعه مهر خواهد خود و همه ما که به گونه ای در شکل گیری نظامی تحت لوای اسلام و با شعار اسلام نقش داشتیم مقصر چنین تحریفی در نگاه به اسلام ناب محمدی(ص) و مکتب علوی شمرده خواهیم شد.
تحریفی خطرناک که نسل جوان را نا امید خواهد ساخت و نگاه پر امید مظلومان جهان را به یاس بدل خواهد کرد.
اینجاست که ما راهی جز رجوع به عالمان دینی ندیدیم عالمانی که از نظر ما استوانه های علمی مستحکم حفظ جامعه اسلامی محسوب می‌شوند و در چنین موقعیتی تنها طبیبان جامعه بیمار فرهنگی و اقتصادی که ان شاءالله می‌توانند با نسخه های شفا بخش هر یک بنا به تخصص‌شان بخشی از مرض را درمان کرده و با این حرکت جمعی، درد مهلک را از جان خانواده های ایرانی بزدایندکه اگر اقدام جمعی علما شکل گیرد قطعا دستورات مقام عظمای ولایت با پشتوانه چنین قدرتی بر زمین نخواهد ماند و جامعه از فساد اقتصادی و فرهنگی و به تبع آن از فساد سیاسی  رها خواهد شد.
ما بانوان و مادران ایرانی به همراهی برخی از شاگردان طلبه شما درحالی حضور فعال و موثرتان را در این عرصه طلب میکنیم که درد زخم‌های شیاطین جن و انس بر پیکره خانواده هامان امانمان را بریده و رفتار برخی مسئولان امیدمان را نا امید ساخته است.
به همین منظور دست یاری به سوی شما مراجع عالیقدر دراز کرده و بعد از پرودگار متعال از شما مدد می طلبیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
رونوشت به بازرسی بیت رهبری
ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر
 ستاد نماز جمعه
 دفتر ائمه جمعه  و جماعات
 والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

در همین راستا دارستانی، یکی از نمایندگان گروه بانوان تمدن ساز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه خانواده خبرگزاری فارس اظهار داشت: با توجه به موضوعات و مباحث فرهنگی از جریانات معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و عملکرد خانم مولاوردی در انتشار پست کانال همجنس‌بازها تا سند توسعه پایدار و 2030 و پس از آن هم مباحث مرتبط با رومینا اشرفی و آسیه پناهی، ما به نمایندگی از گروه 700 نفره بانوان تمدن ساز در گام اول و همزمان با اولین شب احیاء در مقابل دفتر رئیس قوه قضائیه جمع شدیم.

وی افزود: پس از این اقدام دادستانی وارد شد و به خانم مولاوردی تفهیم اتهام کرد، پس از آن و در گام دوم روز گذشته در راستای مطالبه از علما و نجات خانواده 5 نفر از ما در قم و مقابل بیوت علما نماز استغاثه به حضرت زهرا (س) را به جا آوردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه