اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

دشمنان قسم‌خورده انقلاب هم به نبوغ رهبر انقلاب معترفند

دشمنان قسم‌خورده انقلاب هم به نبوغ رهبر انقلاب معترفند
غفوری عضو هیئت‌علمی دانشگاه یزد گفت: دشمنان قسم‌خورده انقلاب در طول ده‌های گذشته به نبوغ رهبر انقلاب اعتراف کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر غفوری عضو هیئت‌علمی دانشگاه یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، به سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و یکی از نگرانی‌ها بعد از رحلت امام اشاره کرد و گفت: در آن زمان این نگرانی وجود داشت که پس از رحلت امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی متوقف و احتمالاً با شکست مواجه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با بیان اینکه این انقلاب، انقلاب امام زمان (عج) است اضافه کرد: هر چند غم از دست دادن امام خمینی (ره) بسیار سنگین و غیرقابل فراموش است اما در همان روز چهاردهم خرداد خبرگان رهبری انتخاب اصلح و بسیار خوبی را داشتند که سبب تحسین غربی‌ها شد. حتی دشمنان انقلاب انتخاب رهبر معظم انقلاب را مطلوب و به نبوغ ایشان در تمام زمینه‌ها اذعان کردند.

,

کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: یکی از سیاسیون مطرح غربی در خصوص رهبر معظم انقلاب گفت، طرح‌ها و پروژه‌هایی که غربی‌های مدت‌های زیادی برایش وقت گذاشتند، پول‌های گزاف برای آن هزینه کردند و بهترین متخصص‌ها را به کار گرفته تا به‌نظام اسلامی ضربه وارد کنند ولی رهبر ایران با یک سخنرانی تمام نقشه‌هایشان را نقش بر آب کرد.

,

استاد دانشگاه یزد اظهار داشت: پوتین رئیس‌جمهور روسیه نیز در خصوص مقام معظم رهبری می‌گوید، من مسیح را ندیدم اما مطالعه‌ای که کردم مسیح را در رهبری ایران مشاهده کردم.

,

عضو هیئت‌علمی دانشگاه یزد با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها و ضدانقلاب‌ها هم نسبت به هوش و ذکاوت رهبر معظم انقلاب تأکیددارند افزود: مقام معظم رهبری در تمام زمینه‌هایی که جلساتی برگزار می‌شود به‌عنوان یک متخصص صاحب‌نظر حضور پیدا می‌کنند.

,

غفوری با تأکید بر اینکه بحران‌های دوران مقام معظم رهبری به‌شدت سخت‌تر از بحران‌های دوران حضرت امام بود اظهار داشت: اگر در آن زمان ایران اسلامی با جنگ سخت روبه‌رو بود ولی اکنون با جنگ نرم که به‌مراتب سخت‌تر است مواجه شده و مدیریت این شرایط بسیار دشوار است اما رهبر معظم انقلاب با نبوغ و مدیریت بسیار خوبی خود توانسته‌اند انقلاب را در مسیر حق به‌پیش ببرند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه