اخبار داغ

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر:

۵۵ میلیارد ریال زکات فطریه در استان جمع‌آوری شد

۵۵ میلیارد ریال زکات فطریه در استان جمع‌آوری شد
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از جمع آوری 54 میلیارد ریال زکات فطریه در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد لطفی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگار سپاس، از جمع آوری ۵۵ میلیارد ریال زکات فطریه در سراسر استان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی بابیان اینکه ۱ میلیار و ۵۰۰ میلیون ریال از این مبلغ مربوط به فطریه سادات می باشد، افزود: ۵۲ میلیارد ریال آن مربوط به فطریه عام، و مابقی کفاره عمد و غیره عمد بوده است.

,

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر با بیان اینکه پرداخت زکات فطریه نسبت به سال گذشته افزایش چمشگیری داشت است تصریح کرد:  این مشارکت گسترده موجب رفع مشکلات نیازمندان در سراسر استان می شود.

,

لطفی افزود: موسسه های خیریه و مراکز نیکوکاری نیز همکاری مناسبی در جمع آوری زکات فطریه با کمیته امداد داشتند و همین هم افزایی موجب وحدت رویه مناسبی برای توزیع زکات در بین محرومان شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: مبالغ جمع آوری شده بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده در کوتاه‌ترین زمان با تصمیم هیئت امنای مساجد، رابطین زکات محلات، مراکز نیکوکاری و کمیته امداد، با اولویت به درمان بیماران صعب العلاج، حق استیجاری نیازمندان و خرید وسایل سرمایشی و نیازهای ضروری زندگی نیازمندان هزینه می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه