اخبار داغ

مبتلایان به کرونا در آمریکا به مرز 1.8 میلیون نفر رسید

مبتلایان به کرونا در آمریکا به مرز 1.8 میلیون نفر رسید
طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، در 24 ساعت گذشته، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به یک میلیون و 790 هزار و 191 نفر رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بنا به آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته به یک میلیون و ۷۹۰ هزار و ۱۷۲ نفر رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که تاکنون دستکم ۱۰۴ هزار و ۳۸۱ نفر از مردم ایالات متحده آمریکا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.
,
 
,
از طرف دیگر، پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا را یک میلیون و ۸۳۷ هزار و ۱۷۰ نفر و مجموع قربانیان آن را در این کشور ۱۰۶ هزار و ۱۹۵ نفر گزارش کرد. ایالات نیویورک همچنان با ۳۷۹ هزار و ۹۰۲ مورد ابتلا و ۲۹ هزار و ۹۱۸ مورد فوتی، بالاترین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا در جهان را دارد.
,
 
,
طبق آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز، تاکنون دستکم ۶ میلیون و ۱۶۶ هزار و ۹۷۸ نفر از مردم سراسر جهان به کروناویروس آلوده شده‌اند و از آن میان ۳۷۲ هزار و ۳۷ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و دو میلیون و ۶۴۱ هزار و ۳۳۰ نفر نیز بهبودی پیدا کرده‌اند. آمریکا همچنان در صدر کشورهای جهان با بیشترین آمار و ارقام مبتلایان و فوتی‌های مرتبط با کرونا قرار دارد.
,
منبع: فارس
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه