شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
سلام کانال تلگرام
اینستاگرام
گروه: استان هرمزگان
ساعت: 11:29 منتشر شده در مورخ: 1399/03/12 شناسه خبر: 1614360
بدلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گرفت؛

پلمپ بیش از۳۰۰ واحد صنفی و تجاری در میناب

پلمپ بیش از۳۰۰ واحد صنفی و تجاری در میناب
فرماندار ویژه میناب از پلمپ بیش از ۳۰۰ واحد صنفی و تجاری از ابتدای شروع گام دوم فاصله گذاری اجتماعی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد احمدی فرماندار ویژه میناب در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: تعطیلی و پلمپ یک ماه واحدهای صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی کوید ۱۹ در شهرستان میناب کلید خورده است.

وی افزود:  از ابتدای شروع گام دوم فاصله گذاری اجتماعی تا کنون بیش از ۳۰۰ واحد صنفی و تجاری به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان پلمپ شده اند.

احمدی ادامه داد: این واحد های صنفی پلمپ شده شامل عمده فروشی، آرایشگاه مردانه، فروشگاه آرایشی بهداشتی، سوپرمارکت، یک الکترونیکی، ارزانسرای پوشاک، فروش ظروف یکبارمصرف، ابزارالاتی، کفاشی، دفتر فنی و مهندسی، نانوایی،  آرایشگاه زنانه،مرکز تجاری،پاساژ بوده است.

فرماندار ویژه میناب اضافه کرد: در بازدید بازرسین بهداشت  از واحد های صنفی در شامگاه روز یکشنبه تعداد ۲۷ واحد به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی و پروتکل های بهداشتی کوید ۱۹ در سطح شهرستان میناب پلمپ شدند.

فرماندار ویژه میناب گفت: همچنین در بازدید بازرسین سلامت محیط و کار شهرستان میناب از بخش توکهور_هشتبندی  نیز تعداد۵ واحد صنفی شامل سوپرمارکت ، نانوایی و آرایشگاه زنانه در گام دوم فاصله گذاری اجتماعی با هماهنگی و همکاری پلیس اماکن نیروی انتظامی پلمپ گردید.

به گفته محمد احمدی فرماندار ویژه شهرستان میناب پیش از این از زمان اجرای مرحله دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی دو مجتمع تجاری و ۳۰۰ واحد صنفی و دو پاساژ در میناب به علت رعایت نکردن موارد بهداشتی در پلمپ شدند.

وی افزود: همه صاحبان مشاغل باید اصول فاصله گزاری اجتماعی را رعایت کنند و پیش از بازگشایی در سامانه سلامت نام نویسی کنند.

احمدی خاطرنشان کرد: صرفاً اخذ کد رهگیری به منظور فعالیت در راستای حفظ و سلامت مدیران و شهروندان کفایت نمی‌کند، بلکه انتظار می‌رود مدیران و مالکین تمامی صنوف قبل از اخذ کد رهگیری از سامانه وزارت بهداشت، پروتکل مربوطه را دریافت و به دقت مطالعه کرده و در حین فعالیت نسبت به اجرایی شدن پروتکل‌ها در محل کار خویش اقدام کنند.

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1614360
ارسال نظر
نظرات