اخبار داغ

لژیونرهای ایرانی زیر ذره بین رسانه قطری

لژیونرهای ایرانی زیر ذره بین رسانه قطری
یک رسانه قطری در گزارشی به ارزیابی عملکرد لژیونرهای ایرانی شاغل در لیگ ستارگان قطر پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشریه «الوطن» قطر امروز در گزارشی به عملکرد لژیونرهای مختلف شاغل در لیگ این کشور با توجه به کشورهایشان پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
این رسانه قطری درباره عملکرد لژیونرهای ایرانی در این فصل از لیگ ستارگان نوشت: مدرسه فوتبال ایران افول کرده و لژیونرهای ایرانی در این فصل مثل گذشته عملکرد درخشانی نداشتند.
,
 
,
*مرتضی پورعلی گنجی(العربی)
,
 
,
برای مثال مرتضی پورعلی گنجی رهبر خط دفاع العربی در این فصل بود که عملکرد قابل قبولی نداشت و انتقادهای زیادی از سوی کارشناسان به او وارد شد تا جاییکه بسیاری خواهان فروش او شدند. العربی با حضور مدافع ایرانی در خط دفاعش در این فصل گل های زیادی دریافت کرد که باعث باخت های متوالی شده تا العربی نتواند در میان 4 تیم نخست جدول قرار بگیرد. البته مصدومیت های متوالی او مزید بر علت شد و به عملکردش تاثیر گذاشت. این را نیز نباید فراموش کرد مرتضی یکی از بهترین مدافعان لیگ ستارگان است و عملکرد درخشانش به همراه السد توانایی هایش را نشان داد ولی در العربی افت کرده  و باید به دنبال بازگشت به دوران اوجش باشد.
,
 
,
*کریم انصاری فرد(السیلیه)
,
 
,
کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی السیلیه نیز در این فصل عملکرد قابل انتظار را نداشته است. السیلیه وقتی با او قرارداد امضا کرد به دنبال بهتر کردن آمار گلزنی خط حمله اش بود ولی در این مدت این اتفاق رخ نداده است. السیلیه با جذب این مهاجم به دنبال رسیدن به جایگاه های اول جدول بود ولی در نهایت ششم شد و خداحافظی زودهنگامی در لیگ قهرمانان آسیا داشته و در جام امیر قطر نیز ناکام ماند. انصاری فرد در طول این فصل تنها 6 گل به ثمر رسانده است. این آمار نشان دهنده عملکرد نامطلوب مهاجم ایرانی است در حالیکه تیمش در این فصل نیاز به گلزنی بیشتری داشت. در مقایسه آمار مهاجمان عرب در لیگ قطر با انصاری فرد مشخص می شود این بازیکن عملکرد ضعیفی داشته است.
,
 
,
*رامین رضاییان(الشحانیه)
,
 
,
در این میان رامین رضاییان عملکرد نسبتا بهتری در مقایسه با پورعلی گنجی و انصاری فرد داشته است. او به همراه الشحانیه در این فصل 8 گل به ثمر رسانده است البته نتوانسته تیمش را از سقوط نجات دهد و اکنون الشحانیه قعرنشین جدول لیگ ستارگان قطر است.
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه