اخبار داغ

همدلی ادامه دارد؛

خوشحالی اقشار آسیب پذیر کرونا دستاورد لبیک مردم به مطالبه رهبر انقلاب/ توزیع بیش از 50 هزار بسته معیشتی در سیستان و بلوچستان

خوشحالی اقشار آسیب پذیر کرونا دستاورد لبیک مردم به مطالبه رهبر انقلاب/ توزیع بیش از 50 هزار بسته معیشتی در سیستان و بلوچستان
علی بیک نژاد، مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از تهیه و توزیع 50 هزار و 709 بسته معیشتی در راستای رزمایش کمک مومنانه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، ماه رمضان به پایان رسید ولی شور و شوق مردم برای کمک به هموطنانشان در سراسر کشور پایان ندارد. در پایتخت وحدت کشور نیز مردم همچنان با همدلی و سعه صدر سبدهای مهربانی را بر دوش می‌کشند و این روند را تا برگشت به وضعیت عادی ادامه خواهند داد تا اقشار آسیب پذیر از کرونا دغدغه کمتری متحمل شوند.

مهربانی و نوع دوستی مردمی که پایان ندارد و با حضور بی نظیر در این عرصه صحنه هایی باشکوه از وحدت، همدلی و برادری را به ارمغان گذاشتند.

خوشحالی اقشار آسیب پذیردستاورد لبیک مردم به مطالبه رهبر انقلاب

علی بیک نژاد، مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه موجب ایجاد خوشحالی و سرور در میان نیازمندان شد که این اقدام دستاورد لبیک مردم به مطالبه رهبر معظم انقلاب بود.

وی بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون اقدامات زیادی به همت بسیج کارمندان استان در راستای رزمایش کمک مومنانه انجام شده که تهیه و توزیع 50 هزار و 709 بسته معیشتی شامل برنج، روغن، مرغ، ماکارونی، حبوبات، رب گوجه، مرغ و ... یکی از آنها می باشد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان طبخ و توزیع هفده هزار و 280 پرس غذا را دیگر اقدام انجام شده طی این مدت دانست و افزود: در راستای پیشگیری از انتقال این ویروس منحوس کووید-19 تاکنون 900 عدد ماسک، دستکش و همچنین پنج هزار و 400 عدد محلول ضدعفونی در بین اقشار و اصنفا مختلف سطح استان توزیع شده است.

بیک نژاد با بیان اینکه اقدامات فوق با بکارگیری 66 گروه جهادی انجام شده است، ادامه داد: تا زمانی که کرونا ادامه داشته و مانع کسب و کارهای مردم باشد، برای کمک‌رسانی به نیازمندان تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
, خوشحالی اقشار آسیب پذیردستاورد لبیک مردم به مطالبه رهبر انقلاب,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه