اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبد:

یکی از مهم ترین مولفه های قدرت در اسلام ناب، رابطه ولایی امام و امت است/ تاکید امام حاکمیت دین خدا و ایجاد وحدت و انسجام اسلامی بود

یکی از مهم ترین مولفه های قدرت در اسلام ناب، رابطه ولایی امام و امت است/ تاکید امام حاکمیت دین خدا و ایجاد وحدت و انسجام اسلامی بود
حجت‌الاسلام رضا دیلمی گفت: یکی از مهم ترین مولفه های قدرت در اسلام ناب، رابطه ولاییِ امام و امّت است و ایام سالگرد ارتحال حضرت امام رضوان الله تعالی علیه و قیام خونین 15 خرداد یکی از بهترین و مناسب ترین فرصت ها برای به تصویر کشیدن این عظمت و تبیین ابعاد بی بدیل و بی نظیر وجودی امام راحل در ابعاد مختلف می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبد در آستانه ی سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل در گفتگو با خانگار ما، گفت: یکی از مهم ترین مولفه های قدرت در اسلام ناب، رابطه ولاییِ امام و امّت است و ایام سالگرد ارتحال حضرت امام رضوان الله تعالی علیه و قیام خونین 15 خرداد یکی از بهترین و مناسب ترین فرصت ها برای به تصویر کشیدن این عظمت و تبیین ابعاد بی بدیل و بی نظیر وجودی امام راحل در ابعاد مختلف می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گنبد کاووس افزود: توجه داشتن به ابعاد وجودی امام عظیم الشان و قیام خونین ۱۵ خرداد در حقیقت ارج نهادن به عظمت انقلاب اسلامی و گفتمان ولایت مطلقه فقیه و بسط ارزشها و دستاوردها می باشد.

,

دبیر ستاد شئون فرهنگی شهرستان گنبد گفت: از سویی دیگر این ایام، سالروز آغاز رهبری و زعامت ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز(مد ظله العالی) است؛ لذا این ایام از جمله مناسب ترین روزها برای تجدید بیعت با شهدا و قافله سالار انقلاب اسلامی و وارث عظیم الشان امام راحل و خلف صالح ایشان است.

,

حجت الاسلام دیلمی در ادامه اظهار داشت: سخن امام، حاکمیت دین خدا و ایجاد وحدت و انسجام اسلامی بود، حضرت امام در شرایطی ندای عدالت خواهی و استکبارستیزی را فریاد زد و بحث حکومت اسلامی را مطرح کرد که غرب وحشی، دین را افیون جامعه می دانستند و بحث سکولاریسم نیز در اصل  به دنبال حذف دین در زندگی فردی و اجتماعی و سیاسی بود.

,

وی خاطرنشان کرد: امام در برابر ابرقدرتهای جهان ایستاد و فرمود: ما همچون یک قدرت بزرگ خدایی و دینی در مقابل این قدرت‌های شیطانی بزرگ مبارزه  می کنیم و آنها را شکست می دهیم و این نشان از عمق ایمان و اراده الهی ایشان بود.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وعده الهی به بندگان صالحش این است که هر ملتی در راه خدا مبارزه کند و ایمان داشته باشد؛ با دشمنان خدا درگیر شود و اگر پافشاری و صبر و ایستادگی کند پیروز می شود که راستا امام با تحمل سختی ها و تبعیدها به مکانها و کشورهای مختلف دست از مبارزه برنداشت و نتیجه همان شد که خداوند وعده داده است.

,

حجت‌الاسلام دیلمی در ادامه وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل را نقشه راه آینده دانست و با بیان این که امروز آحاد جامعه اسلامی باید با مراجعه به این منبع غنی، برنامه‌های خود را براساس رهنمودهای امام راحل تنظیم کنند؛ افزود: حضرت امام با پیروزی انقلاب اسلامی، عزت و عظمت را برای ملت ایران به ارمغان آورد و هیمنه ی پوشالی استکبار داخلی و خارجی را فرو ریخت و با روحیه ی استکبار ستیز و حمایت مردمی انقلابی و بیدار، آمریکایی ها را در جهان بی آبرو کرد و به مردم دنیا آموخت که حق همیشه پیروز و باطل نابود است.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبد، خاطرنشان کرد: مردم مسلمان منطقه، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را الگوی حرکت‌های عدالت ‌خواهانه خود قرار داده‌اند و امروز عظمت گفتمان امام و صدور انقلاب اسلامی را  همگان در جبهه مقاومت، حزب الله لبنان، حیدریون، فاطمیون، حشد الشعبی عراق، حوثی های یمن و غیره و در اقصی نقاط جهان در مقابله با جبهه ی نفاق و استکبار به وضوح می بینیم.

,

حجت‌الاسلام دیلمی با بیان این که امام خمینی(ره) یک شخصیت جهانی بود و در فقاهت، سیاست، شجاعت و معنویت جایگاه رفیع وبی بدیل داشت؛ افزود: امام با رهبری تاریخی خود و با اتکا به قدرت لایزال الهی، حیاتی دوباره به اسلام بخشید.

,

حجت الاسلام دیلمی، عمل به وصیت نامه امام راحل را راه عبور از همه فتنه ها و مشکلات جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد: دسیسه های دشمن، جریان نفوذ و زوایه گرفتن از خط امام راحل، زمینه انحراف و گمراهی را برای برخی افراد پدید آورده است که نیازمند مراقبت و صیانت است.

,

وی در پایان با تأکید براین که امروز نسل جوان ما باید بیشتر با اندیشه‌ ی تابناک امامین انقلاب اسلامی آشنا شوند؛ خاطرنشان کرد: انتقال اندیشه های متعالی امامین انقلاب اسلامی، تبیین جایگاه ارزشمند ولایت فقیه در تعالی اسلام ناب، انعکاس فراگیر و صادقانه عملکرد سازنده انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، رشد علمی، تحکیم وحدت دینی و ارتقاء باورهای دینی و انقلابی، توجه به بنیان خانواده، تعلیم و تربیت اسلامی، امید آفرینی و رصد تحرکات دشمن از جمله نیازهای جامعه امروز ما در جنگ تمدنی است که همه باید در جهت تحقق آن گام بردارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه