اخبار داغ

از سوی کارشناس مسائل مذهبی تشریح شد؛

وهابیت؛ تخریب‌کنندگان قبر ائمه اطهار(ع)، گسترش‌دهندگان مراکز فساد

وهابیت؛ تخریب‌کنندگان قبر ائمه اطهار(ع)، گسترش‌دهندگان مراکز فساد
حجت الاسلام علی صغیرا گفت: وهابیت به بهانه های واهی قبر ائمه اطهار(ع) را تخریب می کنند اما مراکز فساد را روز به روز در عربستان گسترش می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی صغیرا در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص جنایت وهابیت در هشتم شوال اظهار کرد: وهابیت ریشه ای در صدر اسلام ندارد؛ آن را شخصی به نام ابن تیمیه در سال 661 هجری قمری متولد می شود و بعد از مدتی این افکار انحرافی را به اسم اسلام تبلیغ می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

کارشناس مسائل مذهبی گفت: بدعت وجود قبر و بارگاه، قائل بودن تجمس خدواند و حرام اعلام کردن جشن و سرور برا میلاد پیامبر (ص)، اعلام کردن تعداد زیادی از حلال های خدا حرام و حرام ها را حلال، از جمله خرافات بودن افکار وهابیت است.

,

وی افزود: قبرستان بقیع حتی قبل از اسلام دارای قبر های متعددی بوده است و زمان پیامبر (ص) و خلفا این بقعه ها وجود داشته است و حتی خلفااین بقاع را خراب نکردند.

,

حجت الاسلام صغیرا با بیان اینکه ابن تیمیه در تبلیغ کار انحرافی موفق نشد، تصریح کرد: پس از مرگ ابن تیمیه، حدود سال 1011 هجری قمری، محمد بن عبدالوهاب متولد می شود و او هم شروع به تبلغ افکار انحرافی ابن تیمیه می کند.

,

وی اضافه کرد: آن ها در حجاز که شهر متولد اسلام است شیعیان را شهید و به کربلا حمله می کنند، نقل است که در این حمله بیش از 7 هزار شیعه را به شهادت می رسانند و به ضریح امام حسین (ع) جسارت و بعد از آن به نجف حمله می کنند که نجف توسط شیعیان شکست می خوردند.

,

مدرس حوزه و دانشگاه با توضیح اینکه وهابیت قصد تخریب قبر حضرت محمد (ص) را هم داشت اما علمای مسلمان آن ها را تهدید به جهاد کردند، بیان کرد: وهابیت پس از تهدید علما، ترسیدن و قبر حضرت محمد (ص) را تخریب نکردند؛ وهابیت با خشونت راه مبارزه با روش های اسلامی را در بر گرفته بود و حتی تخریب کعبه را هم در نظر داشتند.

,

وی خاطر نشان کرد: وهابیت به بهانه های واهی قبر ائمه اطهار (ع) را تخریب می کنند اما مراکز فساد را روز به روز در عربستان گسترش می دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه