اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

اصلی‌ترین عامل جهش تولید، انتخاب مدیران جهادی است

اصلی‌ترین عامل جهش تولید، انتخاب مدیران جهادی است
محمدعلی نداف گفت: اگر کشوری بخواهد راه توسعه یافتگی را در مقابل خود باز کند باید مدیرانی لایق و کارآمد رادر راس امور بگمارد، مدیرانی که علاوه بر داشتن تخصص های لازم دارای روحیه انقلابی و جهادی هم باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ صبح امروز، محمد علی نداف در نشست بصیرتی با کارکنان سپاه درگز ضمن اشاره به نتایج یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: خوش بختانه مجلس یازدهم دارای نمایندگانی است که اکثریت آنها انقلابی و جهادی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: یکی از اصلی ترین مطالبات مردم از این مجلس انقلابی، ایجاد اشتغال برای جوانان و اقتصادی پایدار و با ثبات برای کشور است.

,

کارشناس مسائل با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی مسئولین اجرایی کشور تصریح کرد: اگر چه بنای این نظام بر مچ گیری نبوده و نیست اما وظیفه نظارت ایجاب می کند مدیرانی که تجهیزات کشور در اختیار آنها بوده پاسخگوی عملکرد خود باشند؛ کسانی که تورم 40 درصدی و کاهش ارزش پول ملی  را برای کشور به ارمغان آورده اند نباید بدون پاسخ رها شوند.

,

نداف در بخش های دیگری از سخنان خود تاکید کرد: نفس انتخاب شعار سال با محوریت اقتصادی نشان می دهد که اقتصاد همچنان حرف اول را در کشور می زند؛ اگر بخواهیم موتور محرکه کشور به درستی کار کند باید چاره مناسبی برای اقتصاد کشور بیاندیشیم.

,

وی تصریح کرد: دشمنان ما از این موضوع غفلت دارند که انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری بسیار هوشمندانه بوده است؛ شهید سلیمانی در همین راستا در یک سخنرانی فرمودند که بهترین فرصت ها در اوج تهدید ها برای ما رقم می خورد، به شرط اینکه بدانیم و بفهمیم و بفمانیم که چگونه و چطور عمل کنیم.

,

کارشناس مسائل سیاسی گفت: رهبر انقلاب شرایط این بیماری کرونا را برای ملت ایران و کشور هایی که سعی در پیشرفت خود دارند، فرصتی مناسب دانستند، چون تا زمانی که ابرقدرتی همچون آمریکا با مردم خود به شدت درگیر است می توان با مدیریتی انقلابی و جهادی کشور را از بحران های اقتصادی خارج کرد.

,

نداف توسعه کشور را داشتن و اجرای 4 فاکتور و مؤلفه اصلی برشمرد و گفت: نیروی کار جوان، نقدینگی، نیروی متخصص و ماهر و مدیریت صحیح اقتصادی اگر در هر کشوری باشد قطعا شاهد رشد و پیشرفت فزاینده آن کشور خواهیم بود؛ خوشبختانه کشور ما سه مولفه اول را به نحو احسن در خود جای داده است.

,

وی خاطرنشان کرد: اگر کشوری بخواهد راه توسعه یافتگی را در مقابل خود باز کند باید مدیرانی لایق و کارآمد رادر راس امور بگمارد، مدیرانی که علاوه بر داشتن تخصص های لازم دارای روحیه انقلابی و جهادی هم باشند و این عامل اصلی ترین عامل برای جهش تولید در کشور است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه