اخبار داغ

نماینده مردم خدابنده در مجلس:

مردم به عملکرد مجلس یازدهم امید بسته‌اند/ شفافیت؛ در راس کار مجلس جوان و انقلابی یازدهم

مردم به عملکرد مجلس یازدهم امید بسته‌اند/ شفافیت؛ در راس کار مجلس جوان و انقلابی یازدهم
نماینده مردم خدابنده در مجلس با اشاره به رویکردهای مجلس یازدهم گفت: شفافیت در راس کار مجلس جوان و انقلابی یازدهم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدالبرز حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به آغاز به کار مجلس یازدهم با اظهار کرد: مجلس یازدهم با برگزاری افتتاحیه و مشخص شدن هیئت رئیسه کار خود را آغاز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه پیام مقام معظم رهبری اولویت مجلس یازدهم است، ابراز کرد: ایشان سفارش اکیدی به جهش تولید، مسائل مربوط به معیشت مردم و اقتصاد کشور داشتند و به طور کامل روشن است که مجلس یازدهم باید در این حوزه ها قدمهای اساسی بردارد.

,

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هر کس در هر حوزه باید برای رونق و جهش تولید تلاش کند، خاطرنشان کرد: معیشت مردم و بیکاری جوانان باید مورد توجه جدی قرار گیرد و به طور یقین مجلس یازدهم در این راستا تسهیل گری خواهد کرد.

,

وی با بیان اینکه مردم به عملکرد مجلس یازدهم امید بسته‌اند، گفت: مجلس اراده قوی برای حل مشکلات مردم دارد و این موضوع از فضای ایجاد شده در مجلس مشخص است.

,

حسینی با اشاره به اینکه ادبیات مجلس کمک به دولت در جهت رفع معضلات بیکاری، مشکلات معیشتی مردم و جهش تولید است، تصریح کرد: عزم مجلس برای حل معضلات اقتصادی جدی است.

,

وی در خصوص موضوع شفافیت مجلس در رای نمایندگان و سایر مسائل نیز عنوان کرد: بنده به لحاظ شخصیت حقیقی و حقوقی موافق شفافیت هستم و به طور یقین یکی از رویکردهای مجلس یازدهم مبارزه با فساد است.

,

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجلس جوان و انقلابی یازدهم در راستای شفافیت کمک کار خواهد بود و به طور یقین قدمهای خوبی نیز برداشته می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه