اخبار داغ

پیگیری یک مطالبه؛

ضرورت جانمایی مناسب برای قطعه هنرمندان در آرامستان همدان

ضرورت جانمایی مناسب برای قطعه هنرمندان در آرامستان همدان
اگرچه آرامستان همدان دارای قطعه هنرمندان است، اما به دلیل جانمایی نامناسب بسیاری از شهروندان همدانی از وجود چنین قطعه‌ای اطلاع ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ در آرامستان بیشتر کلانشهرهای کشور به منظور پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره هنرمندان‌ درگذشته، قطعه‌ای تحت عنوان قطعه هنرمندان ایجاد شده است،

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

برخی از هنرمندان و شهروندان همدانی در رابطه با عدم ایجاد چنین قطعه‌ای در آرامستان همدان گلایه داشتند که پس از پیگیری خبرنگار ما مشخص شد قطعه‌ای به همین منظور در آرامستان همدان برای هنرمندان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین ایجاد شده است، اما به دلیل جانمایی نامناسب و عدم اطلاع رسانی بیشتر شهروندان از آن اطلاعی ندارند.

,

جانمایی نامناسب قطعه هنرمندان آرامستان همدان

, جانمایی نامناسب قطعه هنرمندان آرامستان همدان, جانمایی نامناسب قطعه هنرمندان آرامستان همدان,

سخنگوی اداره اوقاف در این رابطه به خبرنگار عصر همدان گفت: از سال‌های قبل قطعه هنرمندان برای پیشسکوتان و نخبگان هنر در باغ بهشت همدان در نظر گرفته شده است.

,

رامین غلامی افزود: البته برای آنکه کسی در زمره هنرمندان و فرهیختگان قرار بگیرد باید داری ویژگی‌هایی باشد که این ویژگی‌ها طبق دستورالعملی از تهران ابلاغ شده تا با در نظر گرفتن آنها فرد به عنوان هنرمند یا فرهیخته شناخته شود.

,

وی عنوان کرد: ۲ قطعه در باغ بهشت همدان برای هنرمندان در نظر گرفته شده است و زمانی که پر شود قطعه‌ای جدیدی در نظر گرفته می‌شود.

,

به دنبال قطعه‌ای جدید هستیم

, به دنبال قطعه‌ای جدید هستیم, به دنبال قطعه‌ای جدید هستیم,

معاون اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی همدان نیز در گفت‌وگویی با خبرنگار ما در این رابطه اظهار داشت: قطعه هنرمندان در باغ بهشت همدان وجود دارد که برای پیشکسوتان و فرهیختگانی که ارتباطی با ارشاد دارند در نظر گرفته شده است.

,

مجید فروتن افزود: دو قطعه در اختیار هنرمندان بوده که یک قطعه قدیمی است و پر شده و قطعه دیگر هنوز برای تدفین هنرمندان جا دارد اما با این حال دنبال قطعه‌ای جدید برای هنرمندان همدان هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه