اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

تمامی حوزه آزمون‌های امتحانات نهایی قبل و بعد از امتحان باید ضدعفونی شوند

تمامی حوزه آزمون‌های امتحانات نهایی قبل و بعد از امتحان باید ضدعفونی شوند
احمد اسکندری نسب گفت: امتحانات نهایی در ۲۸۰ حوزه امتحانی برگزار می شود که تمامی این حوزه ها قبل و بعد از امتحان باید ضدعفونی شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در نشست شورای امتحانات نهایی با بیان اینکه حدود ۲۷ هزار دانش آموز در پایه دوازدهم در استان کرمان مشغول به تحصیل هستند، گفت: امتحانات نهایی در ۲۸۰ حوزه امتحانی برگزار می شود که نسبت به سال گذشته از نظر تعداد حوزه و روز برگزاری دو برابر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با اشاره به اینکه امتحانات پایه نهم در استان به صورت حضوری در حال برگزاری است، توضیح داد: آزمون های نهایی پایه دوازدهم از هفدهم خردادماه آغاز می شود و تمام حوزه‌های برگزاری امتحانات باید ضدعفونی شوند و پس از برگزاری نیز مجدداً ضدعفونی شوند، دانش آموزان باید با ماسک حضور داشته باشند و اگر دانش آموزان ماسک نداشته باشند، مدرسه ماسک برای آنان تهیه می‌کند.

,


اسکندری نسب عنوان کرد: به مدیران مدارس تاکید شده است که محیط به گونه‌ای آماده شود که دانش آموزان با مشکلی مواجه نشوند.

,
,


مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: همه تمهیدات لازم بهداشتی مورد توجه قرار گرفته تا خطری متوجه دانش آموزان نباشد و اگر این آزمون‌ها حضوری انجام شود برای رعایت مصالح عمومی دانش آموزان مفیدتر است.

,
,


وی افزود: امتحانات سایر پایه‌ها به‌صورت غیرحضوری انجام خواهد شد و بر اساس ارزیابی‌های معلمان از دانش آموزان صورت می‌گیرد چراکه از اسفندماه تاکنون معلمان در ارتباط با دانش آموزان بودند و کل محتوای آموزشی از طریق تلویزیون و بستر شاد ارائه‌ شده است.

,
,


اسکندری نسب توضیح داد: در کانال‌های مربوطه به شبکه شاد از پایه اول تا دوازدهم کلیه دروس بارگذاری شده است و فرصت رفع ابهام و اشکال فراهم شده است و معلمان از طریق کارهای عملی و ارزیابی عمومی نمرات آنان را در نظر می‌گیرند و اعلام می‌کنند.

,
,


مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به دروس فنی و حرفه‌ای و آزمون‌های هنرستان‌ها، اظهار کرد: آزمون‌هایی که الزاماً باید عملی برگزار شود و توانمندی‌های حرفه‌ای و مهارتی دانش آموزان سنجیده شود حتماً حضوری انجام خواهد شد لذا زمان آموزش افزایش پیدا کرده است.

,
,


وی تاکید کرد: اولیا نگران ایمنی بهداشتی امتحانات نهایی پایه دوازدهم نباشند و از ازدحام در محل حوزه های امتحانی خودداری کنند.

,
,


اسکندری نسب ادامه داد:  بیش از یکهزار و ۴۰۰ فیلم آموزشی در سامانه فناوری اطلاعات مدارس استان کرمان جهت استفاده دانش آموزان برگزاری شده است.

,
,


مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در پایان گفت: دانش آموزان عزیز می توانند جهت استفاده از این محتواهای آموزشی به سامانه فناوری اطلاعات مدارس استان به  نشانی اینترنتی http://fs.kermanedu.ir/ مراجعه کنند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه