اخبار داغ

مدیرکل گمرکات کرمانشاه خبر داد؛

رشد ۱۲۴ درصدی واردات از گمرکات کرمانشاه

رشد ۱۲۴ درصدی واردات از گمرکات کرمانشاه
خلیل حیدری گفت: واردات کالا از طریق گمرکات این استان طی ۲ ماه امسال ۱۲۴ درصد رشد داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، خلیل حیدری اظهار داشت: مجموع کالاهای وارداتی از طریق گمرکات استان در دو ماهه نخست سال جاری ۴ میلیون و ۷۴۷ هزار و ۳۷۹ دلار به وزن یک هزار و ۳۹۰ تن است.

وی افزود: از مجموع فوق، گمرک کرمانشاه با ۳ میلیون و ۲۶۹ هزار و ۱۷۳ دلار کالای وارداتی به وزن ۳۰۹ تن، بیشترین حجم کالاهای وارداتی استان را در دو ماهه نخست سال جاری به خود اختصاص داده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ از لحاظ وزن ۱۲۴ درصد و از حیث ارزش نیز ۱۲۴ درصد رشد داشته است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه بیان داشت: در دو ماهه نخست سال جاری از گمرک پرویزخان یک میلیون و ۴۷۸ هزار و ۲۰۶ دلار کالا به وزن یک هزار و ۸۱ تن به داخل کشور وارد شده است که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ازلحاظ وزنی ۷۹ درصد و از حیث ارزش ۷۸ درصد کاهش داشته است.

این مسئول با تاکید بر اینکه در مجموع کالاهای وارداتی به استان از ۹ کشور وارد می‌شود، تصریح کرد: کشور آلمان با یک میلیون و ۹۰۱ هزار و ۵۰۴ دلار کالا به وزن ۲۶ تن جایگاه اول را در بین کشورهای طرف معامله واردات قطعی گمرکات استان کرمانشاه در دو ماهه نخست سال جاری به خود اختصاص داده است.

حیدری ادامه داد: طی مدت یاد شده کشور عراق با ۱ میلیون و ۶۶۴ هزار و ۱۳۲ دلار کالا به وزن ۹۶۴ تن و کشور چین با ۷۵۵ هزار و ۸۲۶ دلار کالا به وزن ۹۷ تن در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

وی بیشتر کالاهای وارد شده از طریق گمرکات استان را ماشین‌های گریز از مرکز، آلیاژهای آلومینیوم کار نشده، تلمبه‌های چرخ دنده‌ای، اجزا قطعات ترانسفورماتورها القاءکننده ها و کنورتیسورهای استاتیک، تایربادی نو ازکائوچو برای اتومبیل سواری همچنین اتومبیل‌های استیشن واگن و مسابقه، استئاراتهای فلزی، میکروتوم ها اجزا و قطعات و متفرعات، اجزا و قطعات و متفرعات آلات و دستگاه‌های سنجش یا کنترل) عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه