اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان مرکزی عنوان کرد؛

دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در ساوه/ اعتراف به سرقت مسلحانه از 2 بانک در ساوه و یک طلافروشی در قم

دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در ساوه/ اعتراف به سرقت مسلحانه از 2 بانک در ساوه و یک طلافروشی در قم
فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری اعضای 6 نفره باند سرقت مسلحانه بانک در عملیات مشترک پلیس ساوه و قم در یکی از روستاهای شهرستان ساوه خبر داد و گفت: اعضای این باند به 2 فقره سرقت بانک در ساوه و سرقت اخیر طلافروشی در قم اعتراف کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار "حسن مفخمی شهرستانی" فرمانده انتظامی استان مرکزی در گفتگو با دیارآفتاب گفت: از سال گذشته با وقوع دو سرقت مسلحانه از دو شعبه بانک در سطح شهرستان ساوه، تحقیقات تخصصی کارآگاهان در پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی اضافه کرد: در چند روز قبل با وقوع سرقت یک طلافروشی در شهرستان قم و با همکاری انجام شده با کارآگاهان پلیس این استان، سرنخ هایی از محل مخفیگاه سارقان در یکی از روستاهای شهرستان ساوه به دست آمد.

,

این مقام ارشد انتظامی افزود: با حضور تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم و با همکاری کارآگاهان پلیس شهرستان ساوه، مخفیگاه سارقان شناسایی و هر 6 نفر اعضای این باند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

,

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد:‌ در این عملیات 4 قبضه سلاح و تعداد 23 عدد فشنگ جنگی در بازرسی از مخفیگاه سارقان کشف و دستگیر شدگان با توجه به نیابت قضائی به استان قم انتقال شدند.

,

مفخمی شهرستانی اضافه کرد: در مراحل تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس سارقان به سرقت از طلافروشی در استان قم اعتراف کردند که با همکاری اطلاعاتی پلیس ساوه و در ادامه بازجویی های پلیس مشخص شد که این افراد در سرقت های مسلحانه سال گذشته از دو شعبه بانکی در شهرستان ساوه نیز نقش داشته اند.

,

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: سرانجام در تکمیل تحقیقات ، دستگیرشدگان به دو فقره سرقت مسلحانه بانک در شهرستان ساوه نیز اعتراف کردند که مراحل رسیدگی به پرونده های آنان با هماهنگی مرجع قضائی در حال پیگیری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه