اخبار داغ

یک منبع آگاه :

تصمیمات جدیدی در خصوص برکناری بهرامی رئیس هیئت فوتبال قم گرفته‌شده است / عقب‌نشینی فدراسیون فوتبال

تصمیمات جدیدی در خصوص برکناری بهرامی رئیس هیئت فوتبال قم گرفته‌شده است / عقب‌نشینی فدراسیون فوتبال
یک منبع آگاه با اشاره به عقب‌نشینی فدراسیون فوتبال از مواضع قبلی خود، گفت: تصمیمات جدیدی در خصوص برکناری بهرامی رئیس هیئت فوتبال قم گرفته‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، دو هفته پیش بود که بهرامی رئیس هیئت فوتبال قم در مجمع فوق‌العاده هیئت فوتبال استان قم که با حضور حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال برکنار شد.

مجمعی که با حاشیه‌های فراوانی همراه بود به‌طوری‌که رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و همچنین کریم بهرامی رئیس این هیئت ورزشی در جلسه حضور نداشتند.

بلافاصله بعد از برکناری بهرامی رسول منعم، مدیرکل ورزش و جوانان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره برگزاری جلسه مجمع هیئت فوتبال این استان که با برکناری کریم بهرامی، رئیس این هیئت همراه شده است، بیان کرد: با توجه به اینکه دعوت‌نامه رسمی برای ما و اعضای مجمع ارسال نشده و از طرفی به حضور تعدادی از اعضای در این مجمع معترض هستیم، ۲ بار با فدراسیون فوتبال مکاتبه کرده و از آن‌ها خواستیم به این مسائل ترتیب اثر بدهند، اما بازهم چنین اتفاقی رخ نداد. به همین دلیل در مجمعی که امروز (یکشنبه) برگزار شد، شرکت نکردیم.

او ادامه داد: اکنون اگر اعتراضی نسبت به برگزاری مجمع مطرح شود، با توجه به حضور مسئولان فدراسیون در جلسه مجمع، خود فدراسیون باید پاسخگو باشد. فدراسیون ۲ بار به نامه من پاسخ نداد و حتی دعوت‌نامه رسمی هم برای من ارسال نشد. با توجه به این موارد دلیلی ندیدم در مجمع شرکت کنم.

منعم درباره الزامی بودن حضور مدیرکل و نماینده او در مجمع هیئت‌های استانی اظهار داشت: طبق قانون مجامع اگر مدیرکل و نماینده او باهم در جلسه مجمع شرکت نکنند، جلسه رسمیت ندارد و نباید برگزار شود. حتی اگر یکی از آن‌ها هم در مجمع غایب باشد، باوجوداینکه مشکلی برای برگزاری آن وجود نیست، اما وجاهت قانونی ندارد. به حیدر بهاروند می‌گویم وقتی برای حضور در مجمع وارد یک استان می‌شوی، اولین اقدامی که باید به‌عنوان سرپرست فدراسیون انجام بدهی این است که با دستگاه رسمی ورزش آن استان هماهنگ شوی. حال که چنین اقدامی انجام‌نشده است، امیدوارم خود بهاروند پاسخگو باشد. من که جوابی از فدراسیون نگرفته‌ام.

واکنش فدراسیون فوتبال به اظهارات منعم

فدراسیون فوتبال در پاسخ به این صحبت‌ها توضیحاتی را به شرح زیر منتشر کرد:
 
- آقای منعم اعلام کرده که مکاتباتی با فدراسیون فوتبال داشته و پاسخی در خصوص آن‌ها دریافت نکرده است؛ طبق اساسنامه، هیئت‌های فوتبال مستقل هستند و اداره کل ورزش و جوانان هیچ وظیفه‌ای در خصوص بررسی صلاحیت استیضاح‌کنندگان ندارد. مشخص است که این موضوع در اساسنامه هیئت‌های فوتبال استان‌ها دیده‌شده است.

 
- آقای مدیرکل اشاره‌کرده طی بند ۷ ماده ۲۴ اساسنامه هیئت‌ها، مکان و زمان جلسه می‌بایست دو هفته قبل اعلام شود، درصورتی‌که در ماده ۲۴ هیچ بندی در این خصوص وجود ندارد، بلکه دربند ۶ ماده ۱۷ اعلام‌شده که جلسه دو هفته قبل به اطلاع اعضاء برسد که این کار طی نامه‌ای به شماره ۹۹۱۰۵۳۸ مورخ ۹۹/۰۲/۱۴ توسط دبیر کل محترم انجام و برای مدیرکل محترم رونوشت ارسال‌شده، اما متأسفانه مدیرکل حتی توجهی به نامه دبیر کل نکرده است.


تصمیماتی جدیدی در خصوص برکناری بهرامی رئیس هیئت فوتبال قم گرفته‌شده است

در این میان یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار قم فردا بابیان این‌که تصمیماتی جدیدی در خصوص برکناری بهرامی رئیس هیئت فوتبال قم گرفته‌شده است، اظهار داشت: این تصمیمات به نحوی است که در صورت اعلام بازهم جنجال‌های زیادی برپا خواهد شد.
وی ادامه داد: نکته مهم در این اتفاقات عقب‌نشینی فدراسیون فوتبال از مواضع قبلی خود است.



انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, واکنش فدراسیون فوتبال به اظهارات منعم,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه