اخبار داغ

پلیس شاخصه امنیت پایدار؛

وقتی طرح‌های ضربتی پلیس عرصه را بر خلافکاران تنگ می‌کند/ سایه سبز امنیت اجتماعی بر سر فردیسِ 500 هزار نفری

وقتی طرح‌های ضربتی پلیس عرصه را بر خلافکاران تنگ می‌کند/ سایه سبز امنیت اجتماعی بر سر فردیسِ 500 هزار نفری
این روزها طرح های ضربتی و اقدامات مقابله ای با مجرمان، عرصه را بر متخلفین در فردیس تنگ کرده است به گونه ای که هر اقدامی مخالف نظم و امنیت، در کوتاه ترین زمان ممکن با برخورد قاطع پلیس همراه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، طی روزهای اخیر، یکبار دیگر دولت آمریکا دشمنی خود را با مردم و کشور ایران به منصه ظهور رساند و وزیر کشور جمهوری اسلامی، فرمانده کل نیروی انتظامی و 7 نفر از مسئولین ارشد نیروی انتظامی را به همراه یکی از فرماندهان سپاه مورد کینه خود قرار داد و به لیست تحریم ها اضافه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
نیروی انتظامی در کشور ما بدون مردم معنا ندارد زیرا از تولد یک نوزاد تا فوت یک سالخورده دخیل است و تامین امنیت در کوچه و بازار، مرزها، مبارزه با قاچاق، مقابله با سرقت و ناهنجاری های جامعه را بر عهده دارد لذا زمانی که کشوری آن را تحریم و داشته هایش را ضبط می کند یعنی به دنبال نابودی مردم ایران است.
,
 
,
استان البرز این روزها از امنیت و اقتداری برخوردار است که بدون شک می توان آن را ثمره تلاش های پرسنل نیروی انتظامی در کنار دیگر نهادهای امنیتی دانست، طرح های ضربتی و اقدامات مقابله ای با مجرمان، عرصه را بر متخلفین تنگ کرده است به گونه ای که هر اقدامی مخالف نظم و امنیت، در کوتاه ترین زمان ممکن با برخورد قاطع پلیس همراه می شود.
,
 
,
روز گذشته 11 خرداد ماه، اجرای مرحله دوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در فردیس 500 هزار نفری با دستگیری 24 مجرم همراه بود، اقدامی که سرهنگ جنتی فرمانده انتظامی این شهرستان، بالا بردن احساس امنیت و آرامش شهروندان را مهم ترین هدف اجرای این طرح می داند.
,
 
,
, ,
 
,
در این طرح 14 نفر از سارقان سابقه دار به دام پلیس افتادند و به 92 فقره سرقت اعتراف کردند، یکی از مجرمین با اشاره به اینکه سابقه زیادی در راستای سرقت دارم می گوید، "خانه هایی که شناسایی می کردیم غالبا از طریق برق های روشن این واحدهای مسکونی بود.
,
 
,
به این خانه ها مراجعه کرده و یک کاغذ می گذاشتیم، اگر دو الی 4 ساعت درب باز نمی شد متوجه می شدیم آن خانه خالی است، مجرم دیگر می گوید، همکارم می گفت با هم درسطح شهر دور بزنیم اما من داخل ماشین بودم و دوستم اقدام به سرقت می کرد".
,
 
,
بر اساس اقدام پلیس 25 دستگاه خودروی سرقتی و 51 دستگاه از خودروهایی که دستور قضایی داشتند در طرح امنیت اجتماعی فردیس توقیف شدند و دو نفر قاچاقچی و 7 نفر توزیع کننده انواع مواد مخدر هم به چنگال پلیس افتادند.
,
 
,
, ,
 
,
به گفته پلیس 17 کیلو و 507 گرم مواد مخدر در طرح مذکور گشف شده است، همچنین اعضای باند جعل اسناد و مدارک شناسایی هم دستگیر شدند، سرهنگ ترکاشوند رئیس پلیس اداره آگاهی فردیس در این باره می گوید؛ "انواع و اقسام کارت های ادارات و سازمان های دولتی توسط این باند جعل می شد. حتی احکام قضایی و مهرهای دستگاه قضایی هم توسط این باند برای انتقال سند مورد سوء استفاده قرار می گرفت".
,
 
,
سرهنگ جنتی در توصیه ای به خلافکاران و مخلان نظم و امنیت می گوید، مجرمین دست از اعمال خلاف قانون خود بردارند و مطمئن باشند که در صورت تخلف و اعمال مجرمانه با اقتدار نیروی انتظامی و مراجع محترم قضایی مواجه خواهند شد.
,
 
,
و اما مراحل بعدی طرح امنیت اجتماعی در نقاط مختلف شهرستان فردیس با جدیت ادامه پیدا می کند. البته پلیس خطاب به شهروندان در توصیه ای اعلام کرد که در راستای رعایت نکات ایمنی لازم برای مقابله با سرقت از منازل هوشیار باشند و آن را جدی بگیرند.
,
 
,
ختم کلام ...
,
 
,
با توجه به اینکه نیروی انتظامی همواره خود را سپر بلای جان مردم کشور کرده و در این راه شهدای زیادی تقدیم اسلام و انقلاب کرده است لذا  نمی توان یک روز ایران را بدون این نیروهای ارزشی که حافظ جان، مال و ناموس شهروندان هستند، تصور کرد.

 
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه