اخبار داغ

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی:

سازشکاران با چه اهدافی به دنبال تحریف خط امام هستند؟

سازشکاران با چه اهدافی به دنبال تحریف خط امام هستند؟
حجت‌الاسلام حمید روحانی، رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با اشاره به اهداف تحریف کنندگان خط امام گفت: سازشکاران با تحریف خط امام می‌خواستند مردم را از صحنه دور کرده و در مراکز دیپلماسی ذبح کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حمید روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: از روزی که فراماسون‌ها در کشور بازیگر صحنه شدند، سعی کردند خط سازش را در کشور حاکم کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,
وی افزود: از روزی که نهضت امام خمینی (ره) در کشور آغاز شد سازشکاران در برابر این نهضت خط امام ایستادگی کرده و می‌خواستند خط ایشان را به انحراف بکشاند.
,
 
,
این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با تجربه‌ای که از نهضت مشروطه و ملی شدن صنعت نفت داشت که روشنفکرمآبان و ژنرال‌های غرب زده چه بلایی به سرنهضت آوردند، اجازه ندادند و راه و خط مقاومت را به شدت دنبال کردند.
,
 
,
رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی ادامه داد: سازشکاران و پیروان خط سازش از آنجا که می‌دانند با حاکم بودن خط مقاومت، نمی‌توانند نقشه‌های شوم خود را به پیش ببرند، تلاش می‌کنند خط امام را تحریف کنند.
,
 
,
حجت‌الاسلام روحانی بیان داشت: سازش کاران با مطرح کردن این موضوع که امام اهل مذاکره بودند و اسلام رحمانی را پیش می‌کشند، می‌خواهند اسلام و خط امام را تحریف کنند.
,
 
,
وی با بیان اینکه سازشکاران می‌خواهند با بیان مسائلی از جمله تحت الشعاع قرار دادن خط مقاومت نقشه‌های خود را به پیش ببرند، افزود: این افراد با تحریف کلام امام می‌خواهند ارتباط مردمی امام را زیرسئوال برده و همیشه به دنبال این هستند که مردم را از صحنه دور کنند.
,
 
,
این کارشناس مسائل سیاسی افزود: امام خمینی (ره) مردم را به صحنه آورده و با مردم همراه بوده و آنها را همراز می‌دانستند، اما از روزی که سازشکاران به صحنه آمدند تلاش کردند مردم را نادیده بگیرند.
,
 
,
رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان یکی از مسئولان در خصوص اینکه انقلاب را باید از خیابان‌ها جمع و به مراکز دیپلماسی آورد،افزود: این صحبت نشان می‌دهد سازشکاران می‌خواستند مردم از صحنه دور کرده و در مراکز دیپلماسی ذبح کنند.
,
 
,
حجت‌الاسلام روحانی ادامه داد: کار به جایی رسید که رئیس جمهور بهمن 1395 در مرقد امام خمینی (ره) صحبت کرد و گفت ما نباید مانند مشتی متحجرین خودمان را با کلام بی‌روح امام محدود کنیم و باید ببینم امام اگر امروز با ما بود چه کاری را انجام می‌داد.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: این سخنرانی به این معناست که انگار اگر امام بود خط مقاومت و سازش ناپذیری با استکبار را کنار می‌زد اما او نمی‌دانست خط امام برگفته از قرآن است و امام چه دیروز، چه امروز و چه فردا، در میان ما باشد یا نباشد، کلامش کلام قرآن است و تا وقتی قرآن در کشور ما حاکم است خط امام نیز حاکم خواهد بود.
,
 
,
رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی بیان داشت: در حال حاضر نیز برخی‌ها تلاش می‌کنند با زمزمه‌هایی از جمله معرفی کردن برخی افراد به عنوان  افراطی‌گر و تندرو خط مقاومت را که خط امام خمینی (ره) است، تحریف کنند.
,
 
,
حجت‌الاسلام روحانی افزود: سازش کاران سعی می‌کنند با این شیوه‌ها و با مطرح کردن موضوعات سازش پذیری، بگویند سازشکاران افراد معتدلی هستند و اگر شخصیتی مانند حضرت زهرا (س) حاضر نشد با دشمن حتی یک کلمه صحبت کنند، آشتی ناپذیر بوده و افراطی گر هستند.
,
 
,
وی ادامه داد: دشمنان همچنین با مطرح کردن موضوعاتی از جمله ولایت مداری چشم و گوش بسته و کورکورانه است می‌خواهند مردم را از خط ولایت و رهبری دور کنند در حالی که اگر ملت قهرمان پرور از خط ولایت فاصله بگیرد، آن روز روز ذلت و عزا است.
,
 
,
وی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند به راه امام ضربه بزند اما باید هوشیارانه در مقابل آن ایستاد،افزود: ملت ما آگاه بوده و در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز دست رد بر سینه نامحرم زدند.
,
 
,
این کارشناس بیان داشت: سازشکاران با یک عکس سلفی آبروی مجلس را بردند و این بار مردم به صحنه آمده و آنها را کنار زدند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه