اخبار داغ

سروری در گفتگو با دانا:

فعالیت نمایندگان در نهادهای دیگر منقطع شود/ نماینده‌ها شفافیت را از دستگاه‌های مختلف کشور مطالبه کنند

فعالیت نمایندگان در نهادهای دیگر منقطع شود/ نماینده‌ها شفافیت را از دستگاه‌های مختلف کشور مطالبه کنند
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه نمایندگان نمی توانند در دستگاه یا سازمانی که تا قبل از دوره نمایندگی در آن فعالیت داشتند باقی بمانند گفت: باید هرگونه رابطه کاری نماینده با سازمان یا نهاد دیگری منقطع شود.
[

پرویز سروزی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه شفافیت یکی از موضوعات مهم اعمال نظارت مجلس است گفت: اینکه مجلس شفافیت را از خود شروع کند اقدام مهمی است و می تواند تاثیر زیادی در اعمال نظارت بر بخش های اجرایی داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه مهمترین موضوع در زمینه شفافیت در مجلس شفافیت آراء است تصریح کرد: نمایندگان باید درباره آرا خود شفافیت داشته باشند تا عناصری که به دنبال دور زدن قانون و سوء استفاده از جایگاه نمایندگی هستند فرصت را مغتنم نشمارند.

,

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به اینکه شفافیت آرا می تواند اولین گام در زمینه ایجاد شفافیت در بخش های مختلف اجرایی و نظارتی باشد عنوان کرد: شفافیت باید در تمامی سطوح قانون گذاری و نظارت شکل بگیرد، در واقع شفافیت مهمترین نقش را در امر نظارت از سوی مجلس ایفا می کند.

,

سروری با تاکید بر ایجاد شفافیت به بهترین شکل عنوان کرد: نمایندگان باید شفافیت را از سایر دستگاه‌ها به طور جدی مطالبه کنند.

,

این نماینده سابق مجلس با بیان اینکه استعفا نمایندگان از مسئولیت های قبلی خود از جمله اقدامات مهم در زمینه ایجاد شفافیت است گفت: فعالیت برخی مراکز در مجرای عملکرد مجلس است اما به طور طبیعی با شروع کار مجلس نمایندگان نمی توانند در دستگاه یا سازمانی که تا قبل از دوره نمایندگی با آن فعالیت داشتند باقی بمانند چون مغایرت جدی با مسئولیت نمایندگی پیدا می کند و باید هرگونه رابطه کاری نماینده با سازمان یا نهاد دیگری منقطع شود.

,

وی عنوان کرد: جایگاه نمایندگی به تنهایی دارای مشغله کاری فراوانی است و باید با مجموعه کاری قبلی خود قطع همکاری کند.

,

سروری درباره استفاده نمایندگان از حق مسکن و خودرو گفت: نمایندگان شهرستان برای انجام امور نمایندگی نیازمند حداقل هایی در تهران هستند زیرا انتظار از نمایندگان شهرستان ها فراتر از نمایندگان تهران است.

,

نماینده سابق مجلس تاکید کرد: باید این مسئله به طور جدی آسیب شناسی شود تا در مواردی که استفاده از این امکانات نیاز نیست بر مبنای قانون اینگونه تسهیلات قطع شود.         

,

انتهای پیام/ک                                                                                                                                               

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه