اخبار داغ

روحانی مبارز اهل سنت:

تبیین راه امام خمینی(ره) یک ضرورت است/ نفوذ انقلاب اسلامی در جهان، قابل لمس است

تبیین راه امام خمینی(ره) یک ضرورت است/ نفوذ انقلاب اسلامی در جهان، قابل لمس است
محمد امین آخوند صفری گفت: راه امام راحل تجلی بخش آزادیخواهی و استقلال بود و تبیین این راه برای مسلمانان، جوانان و نوجوانان یک امر ضروری محسوب می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، روحانی مبارز اهل سنت در گفتگو با خبرنگار ما، به بخشی از خاطرات خود از زمان انقلاب پرداخت و گفت: اواخر دوران حکومت طاغوت بود که من باید به خدمت سربازی می رفتم و در این راستا همه اقدامات لازم را انجام داده بودم که پیام حضرت امام خمینی رحمه الله علیه مبنی بر خروج  سربازها از پادگانها صادر شد و من هم در راستای اطاعت از فرامین امام، به خراسان متواری شدم و تا انقلاب در آنجا پنهان شدم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

امام جمعه شهر فراغی در خصوص فعالیتهای انقلابی آن زمان در مناطق ترکمن نشین استان گلستان نیز، گفت: برای سخنرانی در بین مردم با پای پیاده روستا به روستا می رفتیم؛ گاهی در یک شبانه روز 20 روستا را سر می زدیم و برای مردم در مساجد صحبت می کردیم.

,

, ,

عکس مربوط به سخنرانی محمد امین آخوند در روستای قپان در سال 57 است

,

محمد امین آخوند صفری ادامه داد: کار تبلیغ در فصل زمستان خیلی سخت تر بود؛ چرا که برف آن زمانها خیلی زیاد می بارید و جاده ها نیز مثل الان مناسب و قابل تردد نبود.

,

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) نمونه آشکار پیروزی آزادیخواهان بر طاغوت بود و این راه در ادامه توسط مقام معظم رهبری ادامه یافت و در حال حاضر تبدیل به یک الگوی جهانی برای انسان های آزاده جهان شده است.

,

روحانی مبارز اهل سنت اشاره ای به میزان خدمات در کشور و مناطق دور افتاده در قبل انقلاب و بعد آن داشت و گفت: قبل از انقلاب مناطق دور افتاده از امکانات ضعیفی و در برخی موارد از امکانات اولیه نیز برخوردار نبودند؛ ولی با پیروز انقلاب اسلامی، با وجود تحریم های ظالمانه دشمنان این انقلاب از همان ابتدا، شاهد بهره مندی مردم از امکانات و ضروریات زندگی در اقصی نقاط کشور هستیم.

,

آخوند صفری تاکید کرد: قیام امام خمینی(ره) برخواسته از قدرت الهی بود که این اراده قوی را در امام ایجاد کرد تا به تنهایی و در نهایت با پشتیبانی مردم، به انقلابی عظیم در جهان تبدیل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه