اخبار داغ

رییس شورای اطلاع رسانی استان کردستان:

یاد امام خمینی (ره) در قلب مردم جای دارد

یاد امام خمینی (ره) در قلب مردم جای دارد
رییس شورای اطلاع رسانی استان کردستان گفت: زنده نگهداشتن نام و یاد امام راحل و قیام 15 خرداد یکی از مهمترین و اساسی ترین وظایف دستگاههای فرهنگی است و همه باید تمام توان خود را برای هرچه باشکوه تر برگزار کردن این مناسبتها به عمل آورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، حسین خوش اقبال در بیستمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان کردستان در آستانه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد اظهار کرد: سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران و قیام 15 خرداد باید با توجه به شرایط امروز جامعه به بهترین نحو ممکن و حتی بهتر از سالهای گذشته گرامی داشته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

وی افزود: دستگاه های فرهنگی، صدا و سیمای مرکز کردستان و اصحاب رسانه تمام تلاش خود را به کار گیرند که کوچکترین خلائی نسبت به سالهای گذشته در گرامیداشت رویدادهای تاریخی و مناسبت های دینی ومذهبی احساس نشود، بلکه باید به صورت ویژه تر گرامی داشته شود.

,

خوش اقبال با اشاره به اینکه امسال بدلیل شیوع ویروس کرونا مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) برگزار نمی شود، اضافه کرد: برگزاری برنامه های فرهنگی در فضای مجازی از جمله اقداماتی است که باید از سوی متولیان امور در این ایام برای بزرگداشت یاد و خاطره امام (ره) در دستور کار قرار گیرد.

,

وی با بیان اینکه اگر امروز در جهان دارای جایگاه و آبرو هستیم به برکت وجود امام(ره)، خون شهدا و رهبر معظم انقلاب است، پس باید قدردان این انقلاب باشیم، یادآور شد: امسال با وجود نبود برنامه برای گرامیداشت این ایام، با فعالیت در فضای مجازی کاری کنیم یاد و خاطره امام راحل همچون همیشه گرامی داشته شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه