اخبار داغ

در گفتگو با دانا مطرح شد:

طرح دائمی شدن کمیسیون ویژه فضای مجازی در حال پیگیری است

طرح دائمی شدن کمیسیون ویژه فضای مجازی در حال پیگیری است
نماینده مردم تهران در مجلس درباره گمانه زنی های مبنی بر ریاست خود در کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: براساس اعلام نظر معاونت قوانین مجلس امتیاز اول در کمیسیون صنایع و معادن را دارم.
[

«رضا تقی پور»، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درباره ریاست کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم گفت: پس از افتتاح مجلس یازدهم برای عضویت نمایندگان در کمیسیون های مختلف امتیازبندی نمایندگان از سوی معاونت قوانین مجلس براساس مستندات ارائه شده از سوی منتخبین مردم انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه مسئولیت ها و سوابق اجرایی، مدرک تحصیلی و تخصص از جمله مواردی است که در این امتیازبندی ها لحاظ می شود افزود: با توجه به سابقه کاری، من  حدود 25 سال در سطوح مختلف مدیریت ارشد صنایع مخابرات، الکترونیک فعالیت داشته و در مجموع همواره به عنوان یک مدیر صنعتی فعالیت کردم.

,

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به آخرین سابقه مدیریتی واجرایی خود تصریح کرد: وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات و نیز ریاست سازمان فضایی بودم و جز بنیان گذاران صنعت فضایی در کشور بودم.

,

تقی پور با اشاره به اینکه گمانه زنی های درباره ریاست من در کمیسیون صنایع و معادن درست است و برنامه اصلی من در مجلس یازدهم حضور در این کمیسیون خواهد بود عنوان کرد: براساس اعلام معاونت قوانین مجلس بنده امتیاز اول در امتیازبندی نمایندگان برای کمیسیون صنایع و معادن را دارم.

,

وی گفت: باید ترکیب 23 نفره کمیسیون تشکیل شده و پس از آن براساس آرا اعضای ، رئیس کمیسیون انتخاب شود.

,

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه کمیسیون ویژه فناوری اطلاعات، فضای مجازی و اقتصاد دیجیتال جز ساختارهای داخلی نیست تصریح کرد: این کمیسیون که پیشنهاد تشکیل آن از سوی تعدادی از نمایندگان در مجلس مطرح شده کمیسیون ویژه است بنابراین مغایرتی با عضویت بنده در کمیسیون صنایع و معادن ندارد. یعنی کار اصلی بنده در کمیسیون صنایع است و برای جبران عقب ماندگی ها در حوزه فضای مجازی و خلاء های قانونی فعالیت این کمیسیون ویژه را نیز دنبال می کنیم.

,

تقی پور خاطرنشان کرد: طرحی در دست تهیه است که به هیئت رئیسه برای دائمی شدن این کمیسیون پیشنهاد دهیم که البته طی مراحل قانونی این اقدام چندماهی به طول خواهد انجامید.

,

وی یادآور شدن: باید در درجه اول در کمیسیون صنایع و معادن مسئله جهش تولید را پیگیری کرده و در کنار آن با کمک سایر نمایندگان فعالیت کمیسیون ویژه فناوری اطلاعات، فضای مجازی و اقتصاد دیجیتال را نیز دنبال خواهیم کرد تا به ساختار دائمی تبدیل شود.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه