اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف استان زنجان:

تاثیر مشاورین املاک در گرانی اجاره‌بها 10 درصد است

تاثیر مشاورین املاک در گرانی اجاره‌بها 10 درصد است
محمود موسوی، رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: تاثیر مشاورین املاک در گرانی‌های اخیر اجاره بها و مسکن 10 درصد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: 10 درصد گرانی اجاره بها بر عهده اصناف است چرا که در طی یک سال گذشته جلساتی برگزار و اقدامات تاثیرگذاری در این زمینه انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,
وی با اشاره به افزایش بی‌رویه و قارچ گونه بنگاه‌ها و مشاورین املاک در زنجان، افزود: در بررسی‌های انجام شده این رشد بی‌رویه در گرانی مسکن و اجاره بها تاثیرگذار است.
,
 
,
این مسئول از تعطیلی صدور پروانه کسب برای مشاورین املاک و خودرو در زنجان خبرداد و گفت: مشاورین املاک موجود نیز باید با ضوابط تعیین شده فعالیت کنند.
,
 
,
رئیس اتاق اصناف استان زنجان از اجباری بودن داشتن کد رهگیری برای مشاورین املاک خبرداد و گفت: تاثیر مشاورین املاک در گرانی‌های اخیر 10 درصد است.
,
 
,
موسوی مسکن و شهرسازی، اتحادیه‌های مسکن و نظام مهندسی را تاثیرگذار در گرانی عنوان کرد و گفت: متاسفانه مبناهایی در مزایده‌ها اعلام می‌شود که بسیار بالا بوده و بر اساس آن مبنا گرانی اتفاق می‌افتد.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: خرید و فروش زمین‌های خارج از محدوده از دیگر دلایل تاثیرگذار در گرانی مسکن و به تبع آن گرانی اجاره شده است.
,
 
,
این مسئول یادآور شد: در طی یک سال گذشته قیمت مصالح افزایش چشمگیری نداشته است در حالی که قیمت مسکن بسیار افزایش یافته است و معلوم نیست بر چه مبنایی این گرانی‌ها اتفاق می افتد.
,
 
,
رئیس اتاق اصناف استان زنجان با بیان اینکه افرادی که ذی نفع در زمینه مسکن هستند به گرانی دامن می‌زنند، افزود: مزایده‌هایی که از سوی شهرداری و تعاونی‌های مسکن برگزار می‌شود به گونه‌ا‌ی قیمت گذاری می‌کنند که بالا بوده و همان مبنا قرار می‌گیرد.
,
 
,
موسوی افزود: تعیین یک چهارم قیمت مسکن برای رهن از گذشته وجود داشته و به دلیل گرانی بیش از حد مسکن، مستاجران با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شوند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه