اخبار داغ

در دوره یازدهم؛

نمایندگان زنجان خواستار عضوریت در کدام کمیسیون‌های تخصصی مجلس هستند؟

نمایندگان زنجان خواستار عضوریت در کدام کمیسیون‌های تخصصی مجلس هستند؟
نمایندگان مردم استان زنجان درخواست‌های خود را برای عضویت در کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی ارائه کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا؛ مجلس شورای اسلامی دارای 17 کمیسیون تخصصی است که نمایندگان بر اساس تحصیلات، تخصص، سوابق کاری و اجرایی در این کمیسیون‌ها عضو می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,
نمایندگان پس از کسب امتیازهای لازم در موارد مطرح شده در این کمیسیون‌ها عضو شده و در جلسات آن شرکت می‌کنند.
,
 
,
هر یک از کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی بر اساس آیین نامه‌های موجود تشکیل می‌شود و این کمیسیون‌ها دارای وظایف و اختیاراتی هستند.
,
 
,
بررسی طرح‌ها و لوایح ارجاعی و ارائه گزارش آن به مجلس شورای اسلامی، بررسی و تصویب آزمایشی طرح‌ها و لوایح، رسیدگی به درخواست‌های تحقیق و تفحص از جمله وظایف این کمیسیون‌ها محسوب می‌شود.
,
 
,
همچنین رسیدگی به سئوال نمایندگان از رئیس جمهور و وزرا، بررسی موارد ارجاعی از لوایح و بررسی گزارش‌های عملکردی و نظارتی از اجرای قوانین مربوط به دستگاه‌های ذیربط از دیگر وظایف این کمیسیون‌ها است.
,
 
,
مرتضی خاتمی نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی از حضور خود در کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی خبرداد و گفت: با توجه به تحصیلات، سابقه کاری و اجرایی و عضویت در دوره قبل مجلس شورای اسلامی در این کمیسیون درخواست دادم.
,
 
,
البرز حسینی نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا گفت: درخواست عضویت در دو کمیسیون عمران و کشاورزی را ارائه کرده‌ام.
,
 
,
وی سوابق اجرایی از جمله مدیرکل راهداری استان کردستان، مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان، رئیس اداره راه و ترابری شهرستان طارم، مسئول پروژه‌های مختلف عمرانی، معاون فنی و راهسازی اداره کل راه و ترابری استان زنجان را در کارنامه کاری خود دارد.
,
 
,
مصطفی طاهری دیگر نماینده زنجان و نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا، گفت: در دو کمیسیون بودجه و صنایع درخواست خود را اعلام کردم.
,
 
,
وی با بیان اینکه اولویت اول من حضور در کمیسیون تخصصی بودجه است، افزود: کمیسیون صنایع دومین درخواست من بود.
,
 
,
مصطفی طاهری فارغ التحصیل رشته برق از دانشگاه امیر کبیر تهران است و سوابق اجرایی در دانشگاه زنجان را در کارنامه خود دارد.
,
 
,
حجت‌الاسلام شجاعی نماینده مردم ابهر و خرم‌دره نیز هنوز عضویت خود در کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی رسانه‌ای نکرده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه