اخبار داغ

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی:

امام خمینی(ره) ایدئولوژی‌های جهانی را تغییر قرار داد/ کلید حل مشکلات عمل به فرامین امام و رهبری است

امام خمینی(ره) ایدئولوژی‌های جهانی را تغییر قرار داد/ کلید حل مشکلات عمل به فرامین امام و رهبری است
مهدی عیسی زاده گفت: امام خمینی(ره) با رهبری انقلاب اسلامی، تمام ایدئولوژی های جهانی را تحت تاثیر و تغییر قرار دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی عیسی زاده نماینده میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به تحولی که حضرت امام خمینی(ره) در دنیا ایجاد کردند، گفت: امام خمینی(ره) با رهبری انقلاب اسلامی، تمام ایدئولوژی های جهانی را تحت تاثیر و تغییر قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر ,

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام خمینی(ره)، احیاگر دین و معنویت در دنیا بود، اظهار کرد: امام خمینی(ره) نه تنها احیاگر دین اسلام در دنیا بودند، بلکه احیاگر تمام ادیان و معنویت در دنیا نیز بودند و انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) باعث شد که تمام ادیان که در کشورهای مختلف به فراموشی سپرده بودند احیا شوند.

,

وی گفت: زمانی که روشنفکران و دنیامداران شرق و غرب پایان دین مداری را شعار می دادند، حرکت و انقلاب امام خمینی(ره) دین اسلام را که هویت خود را از دست داده بود، احیا کرد که امروز در دنیا آن را شاهد هستیم.

,

عیسی زاده تصریح کرد: دوستداران امام(ره) باید راه امام را به صورت عملی طی کنند نه اینکه تنها لقلقه زبانشان باشد اما راه امام را عملیاتی نکنند و لذا باید شبانه روز در راه اجرایی شدن فرامین امام عزیزمان و جانشین خلف ایشان تلاش کنند.

,

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما باید به عنوان سرباز امام(ره) و سرباز نایب برحق ایشان، باید دستورات ایشان را عملیاتی کنیم، اظهار کرد: اگر دستورات امام و رهبر انقلاب، عملیاتی شوند، یقینا مشکلات اقتصادی و فرهنگی و... را نخواهیم داشت چرا که اگر هر مشکلی داریم دلیلش عدم توجه به فرامین حضرت امام و رهبری است.

,

وی در ادامه با بیان اینکه انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان جانشین حضرت امام(ره)، شایسته ترین انتخاب بود، افزود: امروز  رهبر معظم انقلاب اسلامی، مانند خورشید درخشان در عالم ظلمت درخشش می کند و راه امام را باصلابت و پرقدرت ادامه می دهند و نمونه آن جهان شمول شدن گفتمان مقاومت انقلاب اسلامی با فرماندهی شهید سلیمانی در جهان و وحدت امت اسلام است.

,

عیسی زاده تصریح کرد: امروز یادگاران امام راحل(ره) به برکت رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مانند روز قدس قدرتمندتر از گذشته در دنیا ادامه داشته و جمهوری اسلامی به قدرتی راهبردی در دنیا تبدیل شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه