اخبار داغ

وقتی اعتراض به یک اعتبارنامه خبرساز می شود؛

جای تایید اعتبارنامه نمایندگان خیابان و فضای مجازی نیست/مجلس با هیچ کس تعارف ندارد

جای تایید اعتبارنامه نمایندگان خیابان و فضای مجازی نیست/مجلس با هیچ کس تعارف ندارد
فداحسین مالکی گفت: اعتبار نامه سه نماینده مجلس دوره یازدهم که مورد تایید قرار نگرفت در کمیسیون های مربوطه بررسی می شود‌.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، طی روزهای اخیر محمدحسین فرهنگی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس، در خبری اعلام کرد که اعتبارنامه سه نماینده مجلس یازدهم تائید نشد.

خبرها حاکی از آن است که نمایندگان مجلس با تائید اعتبارنامه دو نماینده به اتهام فساد مالی و برای یک نماینده به دلیل سابقه محکومیت مخالفت کرده اند.

این خبر با حواشی همراه شد که از جمله آن می توان به تهدید شدن یک نماینده مجلس با اسلحه گرم به خاطر اعتراض به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون اشاره کرد.

بنا بر گزارش‌ها، حداقل ۹ نماینده مجلس اتهاماتی را متوجه تاج‌گردون کرده‌اند از جمله آن می توان به رانت خواری، کسب منافع اقتصادی نامشروع و نفوذ شبکه‌ای از طرق مختلف در دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی و بخش عمومی و تشکیک در مدرک دکترا اشاره کرد.

غلامرضا تاج‌گردون از چهره‌های خبرساز مجلس قبلی بود که صلاحیتش را برای نامزدی در مجلس یازدهم ابتدا رد و پس از مدت کوتاهی تائید شد.

او از سال ۱۳۸۶ تا امروز نماینده گچساران در مجلس بوده و در مجلس قبلی ریاست کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس را بر عهده داشت.

جای تایید اعتبارنامه نمایندگان خیابان و فضای مجازی نیست

در همین راستا با فداحسین مالکی، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت و گویی انجام شده است.

مالکی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: خوشبختانه در مجلس یازدهم اعتبارنامه اکثریت اعضا به تایید رسید.

وی با اشاره به تصویب اعتبارنامه همه نمایندگان سیستان و بلوچستان در این دوره از مجلس اذعان کرد: فقط نسبت به اعتبارنامه سه نفر اعتراضاتی شد که آقای تاج گردون از جمله این نمایندگان است.

نماینده مردم زاهدان تصریح کرد: این اعتراضات در شعبه مطرح شده است که البته موضوع دوباره مورد بررسی قرار می گیرد.

مالکی افزود: اعتبارنامه این سه نماینده در کمیسیون های مربوطه نیز بررسی و در نهایت تصمیم قطعی در خصوص اعتبار نامه این افراد گرفته می شود.

وی در خصوص اذعان برخی نمایندگان مجلس مبنی بر تهدید شدن در پی اعتراض به این اعتبارنامه ها و همچنین اعتراض برخی در خیابان ها و فضای مجازی بیان کرد: چنین مباحثی جایگاهی ندارد و نمی تواند صحت داشته باشد.

نماینده مردم زاهدان افزود: اگر شخصی بخواهد چنین اقدامی انجام دهد، قانون با وی برخورد می کند به هر جهت چنین موضوع راهکارهای قانونی دارد و مجلس هم تعارفی با این مسائل ندارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, جای تایید اعتبارنامه نمایندگان خیابان و فضای مجازی نیست,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه