اخبار داغ

در دو ماهه نخست امسال؛

832 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مرکزی کشف شد

832 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مرکزی کشف شد
فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 832 کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات های 2 ماهه نخست سال جاری پلیس استان خبر داد و گفت: در این عملیات ها 37 نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و 3 باند فعال در زمینه قاچاق مواد مخدر متلاشی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار "حسن مفخمی شهرستانی" فرمانده انتظامی استان مرکزی در گفتگو با دیارآفتاب؛ گفت: در تحقق هر چه بهتر پاسخگویی پلیس به مطالبات مردمی، یکی از مهم ترین برنامه های عملیاتی پلیس استان در حوزه مبارزه اثربخش در حوزه مبارزه با مواد مخدر بازتعریف و برنامه ریزی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی با اشاره به کشف 832 کیلوگرم انواع مواد مخدر در دو ماهه نخست امسال در عملیات های پلیس استان مرکزی ادامه داد: در این عملیات ها تعداد 37 نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و سه باند فعال در زمینه قاچاق مخدر متلاشی شدند.

,

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان طرح ریزی پیش دستانه پلیس استان مرکزی در پیشگیری از ورود و عرضه مواد مخدر در عملیات های برون استانی افزود: بسیاری از کشفیات پلیس استان در مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندسازی عملیاتی پلیس در این حوزه و خارج از استان و قبل از ورود مواد مخدر به دست آمده است.

,

مفخمی شهرستانی اجرای طرح ظفر و طرح های پاک سازی نقاط جرم خیز را اقدامی مهم در رسیدگی به مطالبات مردمی عنوان داشت و گفت: در 2ماهه نخست امسال تعداد 633 نفر خرده فروش مواد مخدر در این عملیات ها دستگیر و برای برخورد قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

,

این مقام ارشد انتظامی در پایان از ساماندهی 691 نفر معتاد با همکاری دیگر دستگاه های مسئول در این بازه زمانی خبر داد و گفت: در کنار اقدامات مقابله ای استان در مبارزه با مواد مخدر، نگاه آموزش بخش پلیس نیز نسبت به سال های گذشته بسیار توسعه داشته و کلاس های آموزشی و مهارت افزایی متعددی در طول سال برای اقشار مختلف اجتماع از سوی کارشناسان تخصصی پلیس برگزار شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه