اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

نهضت امام(ره)مرزهای جغرافیایی را در نوردیده است

نهضت امام(ره)مرزهای جغرافیایی را در نوردیده است
کارشناس سیاسی با بیان اینکه با روشنگری های امام(ره) و استراتژی‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی خط اسلام در جهان در حال گسترش است گفت: امروز عکس‌های شهید حاج قاسم سلیمانی در خارج از مرزها در دست مردم جهان است و این نشان می‌دهد که نهضت امام(ره) مرزهایی جغرافیایی را هم درنوردید و جهانی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الله شایان پور، کارشناس سیاسی در گفتگو با دیارآفتاب؛ با اشاره به ضرورت ادامه خط امام خمینی(ره)؛ گفت: انقلاب اسلامی ادامه اسلام ناب محمدی و در تقابل با اسلام آمریکایی است. حرکت و خط انقلاب همان چیزی است که امام(ره) از اول ترسیم کرده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، انقلابی در مقابل مرفهین بی درد است، افزود: با تشکیل انقلاب اسلامی توسط امام و مردم جبهه ی شکل گرفت که می توان آن را اسلام رحمانی، بیدار، اعتدال نامگذاری کرد.

,

شایان پور با تاکید به اینکه برخی به دنبال تحریف خط امام(ره) هستند، گفت: برخی از جریانات و دستگاه‌ها با هدایت نفوذی‌ها به بهانه سالگرد رحلت امام در صدد برگزاری مجلس ختم امام و خط امام هستند.

,

وی با اشاره به اینکه سخن، راه، فکر و نفس امام زنده است اضافه کرد: با روشنگری های امام(ره) و استراتژی‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی خط اسلام در جهان در حال گسترش است.

, .,

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه سردار سلیمانی شاگرد مکتب امام خمینی (ره) بود، افزود: امروز عکس های شهید حاج قاسم سلیمانی در خارج از مرزها در دست مردم جهان است و این نشان می دهد که نهضت امام(ره) مرزهایی جغرافیایی را هم درنوردید و جهانی شده است.

,

وی با بیان اینکه در سالگرد گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره)، جریان انقلابی در مجلس یازدهم حاکم شده است، اظهار کرد: مجلس یازدهم باید مسیر و راه امام(ره) را برجسته کند، همه تصمیمات و اقدامات‌ مجلس باید مبتنی بر اصول خط امام باشد، اصلی ‌ترین و پیشروترین نماد خط امام، رهبر انقلاب اسلامی است، ایشان نماد، شاخص و طلایه دار خط امام است.

,

شایان پور با اشاره به جنگ شناختی در فضای مجازی علیه خط امام(ره) بیان کرد: رهبری معظم انقلاب، اهمیت فضای مجازی را به اندازه انقلاب اسلامی می داند و جوانان انقلابی هم باید در این فضا، انقلاب که امام(ره) ترسیم کرده بود را معرفی کنند، باید از این فرصت استفاده کرده و امام تاریخ ساز را به جامعه و جهان معرفی نماییم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه