اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه رزن:

تبیین اندیشه امام خمینی در ابعاد مختلف با استفاده از فضای مجازی/ خمینی عظیم احیاگر اسلام ناب در دوران مادی‌گرایی بود

تبیین اندیشه امام خمینی در ابعاد مختلف با استفاده از فضای مجازی/ خمینی عظیم احیاگر اسلام ناب در دوران مادی‌گرایی بود
سرهنگ داود مهدوی با بیان اینکه امام خمینی احیاگر اسلام ناب در دوران مادی گرایی است، گفت: برگزاری یادواره های مجازی، جلسات تبیین اندیشه امام در ابعاد مختلف با استفاده از فضای مجازی از مهمترین برنامه‌هایی است که در شهرستان رزن انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود مهدوی، فرمانده سپاه ناحیه رزن در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: در دورانی که دو قدرت شرق و غرب با تکیه بر مادی گرایی به دنبال سلطه بر انسان بودند امام خمینی با ندای خود احیاگر دین در عرصه اجتماع شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به لزوم آشنایی طبقات مختلف جامعه با اندیشه امام خمینی افزود: متاسفانه در زمینه انتشار افکار و اندیشه های امام خمینی نتوانسته ایم حق مطلب را ادا کنیم.

,

مهدوی تلاش در جهت ارائه تصویری درست از خط و اندیشه امام و انقلاب را ضرورت بی بدیل برشمرد و عنوان کرد: در اقشار مختلف شهرستان رزن تلاش شده است تا این مسئله مهم تبیین شود.

,

فرمانده سپاه ناحیه رزن با بیان اینکه به دنبال بیان اصل و حقیقت اندیشه امام هستیم، خاطر نشان کرد: همانطور که رهبر انقلاب اسلامی به درستی و با دقت تمام تلاش کرده اند تا جامعه از مسیر امام خمینی عمل نکند این وظیفه بر دوش همه آحاد جامعه است که از بیان انحرافی مواضع امام جلوگیری کنند.

,

وی ادامه مسیر انقلاب اسلامی بر اساس اندیشه امام خمینی را هنر بزرگ امام خامنه ای برشمرد و بیان کرد: امروز باید برای داشتن رهبری عالم و فرزانه که حتی دشمنان نیز به علم او اعتراف دارند شاکر باشیم.

,

سرهنگ مهدوی از برگزاری برنامه ها متنوع به لحاظ وضعیت کرونایی در جهت تبیین اندیشه امام خبر داد و گفت: برگزاری یادواره های مجازی، جلسات تبیین اندیشه امام در ابعاد مختلف با استفاده از فضای مجازی از مهمترین برنامه‌هایی است که در شهرستان رزن انجام می شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه