اخبار داغ

یک کارشناس مسائل سیاسی:

انقلاب اسلامی ایران الگویی تاثیرگذار در سراسر دنیا است

انقلاب اسلامی ایران الگویی تاثیرگذار در سراسر دنیا است
سید رضا جلالی گفت: انقلاب اسلامی با ویژگی های منحصر به فرد و رهبری مقام معظم رهبری توانسته تاثیر مثبتی بر حرکت های مقطعی و بدون پشتوانه عامه مردم دنیا گذاشته و آنها را به حرکت های پایدار و اهداف استرتژیک تبدیل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید رضا جلالی، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار عصراترک درباره تحولی که انقلاب امام خمینی(ره) در دنیا ایجاد کرده، اظهار داشت: انقلاب ها و حرکت های بزرگ زمانی می توانند متحول کننده محیط پیرامونی خود در وسعت منطقه ای و فرامنطقه ای باشند که خود بر پایه منطقی درست، استوار بوده و توانمندی تاثیرگذاری را داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , عصراترک ,

وی یکی از ویژگی هایی که می تواند یک انقلاب را در جایگاه قدرتمند دگرگون کننده قرار دهد، هدف متعالی در خدمت رساندن مردم و نزدیک کردن به تمایلات فطری که همان مسیر الی الله است، عنوان کرد.

,

جلالی با بیان اینکه انقلاب امام خمینی (ره) و مردم ایران یک حرکت معنوی با هدف رساندن انسان به تعالی پایه گذاری شد، افزود: انقلاب اسلامی در دو بعد درونی و بیرونی به خوبی عمل کرده و منشا الگودهی بسیاری از حرکت های منطقه ای و فرا منطقه ای شده است.

,

وی ویژگی انقلاب اسلامی ایران در بعد درونی براساس تاکیدات رهبری، مبنی بر پیراستن ظواهر و زنگارهای خرافی که در طول دوره های طولانی بر چهره اسلام نشسته و از آن به اسلام آمریکایی یاد می کنند، خواند.

,

جلالی خاطرنشان کرد: همچنین بعد بیرونی که همانا نظام ستیزی، مقاومت و مقابله در برابر هرگونه تعدی به ساحت انسانیت است، که حرکت بزرگ حضرت امام (ره) را در جهان برجسته و صاحب نفوذ کرده است.

,

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با ویژگی های منحصر به فرد در آغاز و رهبری مقام معظم رهبری در مدیریت و هدایت آن به خوبی توانسته تاثیر مثبتی بر حرکت های مقطعی و بدون پشتوانه عامه مردمی دنیا بگذارد و تحرکات آنها را به حرکت های پایدار، دارای عمق و اهداف استرتژیک تبدیل کرده، به گونه ای که حرکت های مردمی در سایر نقاط دنیا، به گونه ای  الگوگیری از انقلاب ایران و رهبری مقام معظم رهبری است.

,

جلالی بیان داشت: اخلاق و سلوک حضرت امام خمینی (ره) در بعد فردی و خودسازی که از آن به تزکیه نفس یاد می کنند بیانگر عمق نگاه ایشان به بعد درونی انقلاب است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه