اخبار داغ

مدیر روابط عمومی شرکت سیاحتی علیصدر:

کلیه پروتکل های بهداشتی در غار علیصدر رعایت می شود/ توزیع ماسک و دستکش رایگان پیش از ورود گردشگر به غار

کلیه پروتکل های بهداشتی در غار علیصدر رعایت می شود/ توزیع ماسک و دستکش رایگان پیش از ورود گردشگر به غار
حمید امامی، با اشاره به اینکه در ابتدای ورود مسافران به مجموعه غار علیصدر و در گیشه بلیت فروشی، ماسک و دستکش رایگان در اختیار مسافران و گردشگران قرار می گیرد، گفت: غربالگری مسافران در سالن ورودی غار صورت می گیرد و پس از خروج گروه های مسافر از غار، همه فضا ها از جمله کف، قایق ها و صندلی ها گندزدایی می شود تا از شیوع کرونا جلوگیری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ این روزها که به تعطیلات تابستانی نزدیک می شویم بسیاری از خانواده ها پس از یک مدت تقریبا طولانی حضور در خانه و قرنطینه اینک تصمیم به حضور در مناطق تفریحی و توریستی کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

یکی از مناطقی که هر ساله از سراسر ایران و حتی برخی از کشور های جهان پذیرای گردشگران است غار علیصدر می باشد.

,

حال که خانواده ها تصمیم به حضور در برخی مراکز تفریحی و گردشگری گرفتند بدون شک رعایت کلیه نکات بهداشتی برای دوری از کرونا و عدم ابتلا به این ویروس بیش از پیش مهم و حیاتی است.

,

یکی از مراکزی که بعد از تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا بازکشایی شد غار علیصدر بود که به گفته مسئولین پس از تعطیلات، روزانه حدود ۴۰۰ الی ۵۰۰ نفر را پذیرا می باشد؛ به همین دلیل گفت و گویی با مدیر روابط امور بین الملل و روابط عمومی شرکت سیاحتی علیصدر در خصوص اقدامات پیشگیرانه در این مجموعه داشتیم که در ادامه می خوانید.

,

حمید امامی، مدیر روابط امور بین الملل و روابط عمومی شرکت سیاحتی علیصدر در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه پس از بازگشایی رسمی برخی مراکز توسط ستاد مقابله با ویروس کرونا در سایت بهداشت ثبت نام و با اخذ پروتکل های بهداشی و کد رهگیری اقدام به دریافت مجوز رسمی کردیم، گفت: مجوز با نظر استاندار و حمایت وی دریافت شد.

,

وی با اشاره به اینکه در ابتدای ورود مسافران به مجموعه غار علیصدر و در گیشه بلیت فروشی، ماسک و دستکش رایگان در اختیار مسافران و گردشگران قرار می گیرد، افزود: غربالگری مسافران در سالن ورودی غار صورت می گیرد و همه موظفند ابتدا پاها را در تشت استریل قرار دهند.

,

امامی با تاکید براینکه قبل از ورود مسافران به غار تب سنجی صورت می گیرد، تصریح کرد: مسافران را مجاب می کنیم که با ماسک در غار حضور داشته باشند و اگر افرادی به کرونا مشکوک باشند اجازه ورود به داخل غار را ندارند.

,

مدیر روابط امور بین الملل و روابط عمومی شرکت سیاحتی علیصدر ادامه داد: در کل مجتمع، هشدارهایی برای رعایت نکات بهداشتی نصب شده تا مسافران با رعایت آن ها از ابتلا به کرونا در امان باشند.

,

وی با بیان اینکه سانس بندی های مد نظر برای ورود گردشگر به غار محدود است، گفت: اجازه هیچ گونه تجمع در غار نمی دهیم و تعداد نفراتی که می توانند وارد شوند بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفر است که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی این کار انجام می شود.

,

امامی با اشاره به اینکه تعداد نفراتی که می توانند سوار قایق ها شوند دوتا سه نفر است، افزود: کلیه کارکنان موظف به رعایت بهداشتی هستند و برای آن ها کلاس اموزشی گذاشته شده است.

,

مدیر روابط امور بین الملل و روابط عمومی شرکت سیاحتی علیصدر در پایان تاکید کرد: پس از خروج گروه های مسافر از غار، همه فضاها از جمله کف، قایق ها و صندلی ها گندزدایی می شود تا از شیوع کرونا جلوگیری شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه