اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان کرمان:

نیروی انتظامی شهیدی دیگر تقدیم انقلاب کرد/ کشف 145 کیلوگرم حشیش در درگیری پلیس با سوداگران مرگ

نیروی انتظامی شهیدی دیگر تقدیم انقلاب کرد/ کشف 145 کیلوگرم حشیش در درگیری پلیس با سوداگران مرگ
سردار عبدالرضا ناظری گفت: در درگیری سحرگاه امروز با سوداگران مرگ سرباز وظیفه «ابوالفضل مهدی زاده» بر اثر اصابت گلوله، به شهادت رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در اولین ساعات آغازین سیزدهم خرداد ۲ اکیپ از تکاوران ۱۱۳ راور در حین کنترل و پایش محور ماهان-بم از عبور کاروان موتوری قاچاقچیان مسلح مواد مخدر مطلع و با رعایت موازین قانونی و احتیاط لازم به اشرار نزدیک شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: بلافاصله قاچاقچیان مسلح پس از رویت ماموران اقدام به تیراندازی به سمت آن‌ها کرده که با عکس العمل سریع پلیس مواجه شدند.

,

فرمانده انتظامی استان کرمان مطرح کرد: اشرار مسلح باتوجه به آتش پر حجم ماموران، با استفاده از تاریکی هوا و پستی و بلندی زمین از محل متواری شدند.

,

کشف ۱۴۵ کیلوگرم حشیش در درگیری پلیس با سوداگران

, کشف ۱۴۵ کیلوگرم حشیش در درگیری پلیس با سوداگران, کشف ۱۴۵ کیلوگرم حشیش در درگیری پلیس با سوداگران,

سردار ناظری گفت: در بازدید به عمل آمده از منطقه درگیری مشاهده شد یک نفر شرور با هویت معلوم به هلاکت رسیده و یک تن دیگر مجروح  شده، مقادیری سلاح، مهمات و ۲ دستگاه موتور سیکلت حامل ۱۴۵ کیلوگرم حشیش و ۱۹ کیلو گرم تریاک در محل کشف شد.

,

وی بیان کرد: متاسفانه در این درگیری سرباز وظیفه «ابوالفضل مهدی زاده» بر اثر اصابت گلوله به سینه شهید و به جمع سبک بالان عاشق پیوسته است.

,

فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: با تمام نیرو و توان، تا آخرین نفس با بر هم زنندگان امنیت و آرامش مردم ایران عزیزمان تلاش خواهیم کرد و تلاش پلیس کرمان برای دستگیری اشرار فراری تا رسیدن به نتیجه اعمالشان ادامه دارد.

,

مراسم تشییع و تدفین شهید ابوالفضل مهدی زاده از سربازان غیور یگان تکاوری ابوذر که در نیمه شب ۱۳خرداد طی درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح در محدوده بخش ماهان کرمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد عصر امروز ساعت ۱۶مقابل مسجد جامع بخش گلباف برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه