اخبار داغ

مسئول برگزای مراسمات چه کسی است؟

خاموشی برخی از شهرستان های استان در برگزاری برنامه ارتحال خمینی(ره)

خاموشی برخی از شهرستان های استان در برگزاری برنامه ارتحال خمینی(ره)
امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا عملا همه چیز دستخوش این ویروس شده و علی الظاهر هیچ برنامه ای در استان همدان جز چند مورد خاص و در خور شان حضرت امام برای سالگرد ارتحال خمینی عظیم که به همت سپاه ناحیه همدان و فرمانداری اسد آباد انجام می شود، دیده نمی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ با نزدیک شدن به سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی ره هرساله برنامه های مختلفی از فضا سازی های شهری و عزاداری تا حضور مردمی در مرقد امام در دستور کار دستگاه ها بود اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا عملا همه چیز دستخوش این ویروس شده و علی اظاهر هیچ برنامه ای جز چند مورد خاص که به همت سپاه ناحیه همدان و فرمانداری اسد آباد انجام می شود دیده نمی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در شهرستان های استان همدان از ارتحال امام خمینی ره و بزرگداشت این روز خبری نیست و دست اندر کاران بی تدبیری، بی عملی و ناکارآمدی خود را پشت ماسک ویروس کرونا پنهان کرده اند.

,

هیچ برنامه ابتکاری در این شهرستان ها برای بزرگداشت ارتحال خمینی عظیم دیده نمی شود؛ دریغ از کارهای کوچک و بدون هزینه!

,

حتی شهرستان های استان همدان و دستگاه های اجرایی سیمای ادارات خود را برای ارتحال آماده نکردند.

,

برگزاری جلسه فرمانداری تویسرکان بعد از انتشار مطلب انتقادی عصر همدان

, برگزاری جلسه فرمانداری تویسرکان بعد از انتشار مطلب انتقادی عصر همدان, برگزاری جلسه فرمانداری تویسرکان بعد از انتشار مطلب انتقادی عصر همدان,

روابط عمومی فرمانداری شهرستان تویسرکان بعد از مطلب انتقادی پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان در جلسه ای که ترتیب داد برای هماهنگی سی و یکمین رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) و پنجاه و هفتمین سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد در سالن جلسات فرمانداری و با حضور معاونین فرماندار و جمعی از مسئولان جلسه برگزار کرد.

,

سید رسول حسینی با اشاره به برگزار نشدن جلسات عمومی مراسم سال جاری افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت مقررات و دستورالعمل های بهداشتی، امسال برخلاف سال‌های گذشته، مراسم مذهبی به صورت عمومی در شهرستان تویسرکان بر پا نخواهد شد و بیشتر امورات در قالب کارهای فرهنگی متنوع و خلاقانه به صورت اصولی و منطقی با همکاری روسای دستگاه های اجرایی اجرایی خواهد شد.

,

هر چند جلسه فرماندار تویسرکان با مدیران برگزار شد اما «امورات در قالب کارهای فرهنگی متنوع و خلاقانه به صورت اصولی و منطقی با همکاری روسای دستگاه های اجرایی» به مرحله اجرا در نیامده است.

,

ملایر، رزن و نهاوند محدود در فضای مجازی

, ملایر، رزن و نهاوند محدود در فضای مجازی, ملایر، رزن و نهاوند محدود در فضای مجازی,

در ملایر، نهاوند، رزن و بهار نیز برنامه هایی برای این روز تدارک دیده نمی شود و مدیران و مسئولان این شهرستان ها بدون ابتکار عملی صرفا برنامه ارتحال امام را در حد فضاسازی ادارات و سطح شهر تقلیل داده اند، هر چند تا امروز این تصمیمات نیز بطور کامل اجرایی و عملی نشده اند.

,

پخش سرود هایی متناسب با این ایام از طریق مساجد و استفاده از ظرفیت فضای مجازی نیز در برخی شهرستان ها قرار است به اجرا در آید!

,

حجت الاسلام و المسلمین مهدی بیات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به مهمترین برنامه های رحلت رهبر کبیر انقلاب در ملایر اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا برگزاری برنامه های سی و یکمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) بیشتر در فضای مجازی برگزار می شود.

,

وی افزود: با توجه به سخنرانی مقام معظم رهبری در روز ۱۴ خرداد این سخنرانی از بلندگوهای سطح شهر پخش می شود.

,

حجت الاسلام بیات گفت:  همه ساله به مناسبت سالگرد ارتحال امام برنامه های متنوعی در شهرستان برگزار می شود اما امسال شیوع کرونا برگزاری ویژه برنامه های این روز را تحت تاثیر قرار داده است، امسال برگزاری برنامه های بزرگداشت رحلت امام(ره) بیشتر حول فضای مجازی با انتشار سخنان، وصایا و رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب انجام می گیرد.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر، فضا سازی سطح شهرستان را از دیگر برنامه های رحلت امام (ره) در ملایر عنوان کرد و گفت: روحانیون نیز در مساجد در بزگداشت امام خمینی(ره) سخنرانی می کنند.

,

فرمانده سپاه رزن هم از برگزاری برنامه ها متنوع با لحاظ وضعیت کرونایی در جهت تبیین اندیشه امام خبر داد و عنوان کرد: برگزاری یادواره های مجازی، جلسات تبیین اندیشه امام در ابعاد مختلف با استفاده از فضای مجازی از مهمترین برنامه‌هایی است که تلاش شده تا به سمت کیفی شدن حرکت کنیم.

,

ابتکار عمل فرماندار اسدآباد در برگزاری مراسم ارتحال خمینی عظیم

, ابتکار عمل فرماندار اسدآباد در برگزاری مراسم ارتحال خمینی عظیم, ابتکار عمل فرماندار اسدآباد در برگزاری مراسم ارتحال خمینی عظیم,

مجید درویشی، فرماندار اسدآباد نیز با بیان اینکه امسال باتوجه به شرایط ویژه کرونا، مراسم گرامیداشت ارتحال امام(ره) با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار می شود، گفت: این مراسم با تجمع در مقابل حسینیه آیت الله خامنه ای برگزار و در مسجد جامع ختم می شود که نماینده ولی فقیه در استان سخنرانی ویژه این مراسم است.

,

وی با اشاره به اینکه امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا، باید مراسمات ۱۴ و ۱۵ خرداد با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار شود، افزود: در شهر اسدآباد مراسم ارتحال امام ره، رأس ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰ با تجمع در مقابل حسینیه ایت الله خامنه‌ای(دفتر امام جمعه) آغاز تا مسیرهای خیابان امام، میدان امام، خیابان فرهنگ همراه با دسته سینه زنی و مداحی ادامه دارد که در پایان به مسجد جامع ختم می‌شود.

,

درویشی با تأکید بر تعطیلی بازار در سالروز رحلت امام(ره) گفت: در مراسم گرامیداشت ارتحال رحلت امام ره، باید عزاداران دستکش و ماسک داشته باشند و لازم است که اضناف نسبت به تهیه این اقلام اقدام کند‌.

,

فرماندار شهرستان اسدآباد با تأکید بر آذین بندی سردرب ادارات با موضوع ۱۴ و ۱۵ خرداد و نصب تمثال رهبری و امام، گفت: شهرداری باید با سیاهپوش کردن سطح شهر، نسبت به ضدعفونی و گندزدایی مسیر مراسم راهپیمایی اقدام کند.

,

وی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران هم باید تمثال شهدای شهرستان، شاخص و شهید حاج قاسم را در مراسم ارتحال امام ره بگنجاند، گفت: اموزش وپروش باید با استفاده از شبکه شاد، بخشی از وصیتنامه امام ره را منتشر ‌ و مسابقاتی را در زمینه شناساندن شخصیت ایشان به دانش اموزان برگزار کند.

,

به گزارش عصر همدان؛ بنابراین جز شهرستان اسد آباد و برخی از نواحی سپاه شهرستان ها برنامه درخور و در شان حضرت امام از طریق فرمانداری ها در دستور کار قرار نگرفته و در تماس تلفنی این پایگاه خبری برای کسب اطلاع از کم و کیف برنامه های فرمانداری شهرستان ها متاسفانه پاسخگویی از طرف فرمانداران و مدیران شهرستانی نبود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه