اخبار داغ

یک کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد؛

تحریف کنندگان خط امام، بر اعتماد مجدد به آمریکا اصرار دارند

تحریف کنندگان خط امام، بر اعتماد مجدد به آمریکا اصرار دارند
علی رستگار با اشاره به اینکه بخش زیادی از مشکلات کشور حاصل اعتماد به آمریکا است، گفت: تحریف کنندگان متوجه اشتباه خود در اعتماد به آمریکا شده اند اما باز اصرار به تکرار این اشتباه دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رستگار، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با بیان اینکه دشمنان بیشتر از تحریف لفظی، به دنبال تحریف معنوی امام خمینی (ره) هستند، اظهار کرد: امام (ره)، آمریکا را دشمن اصلی جمهوری اسلامی معرفی کرد، لذا برخی افراد معلوم الحال در گفتار خود شعار دشمنی با آمریکا را سر داده اما در عمل خلاف بیان امام حرکت کرده  و پنهان و آشکار ثابت کردند که نگاهشان به آمریکا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از مشکلات کشور حاصل اعتماد به آمریکا است، ادامه داد: این افراد متوجه اشتباه خود در اعتماد به آمریکا شده اند اما باز هم اصرار دارند که این اشتباه را تکرار کنند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه مقوله استقلال به عنوان یکی از شعارهای اصلی امام خمینی (ره) در شروع حرکت انقلاب اسلامی بود، خاطرنشان کرد: نکته ای که در حال حاضر  رهبر معظم انقلاب به آن تاکید دارند توجه مسئولین به ظرفیت داخلی کشور و باز کردن گره به دست خود مردم است که همان مفهوم استقلال را در بر دارد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه اگر به امکانات و ظرفیت درونی کشور اتکا و اکتفا داشته باشیم خیلی از مشکلات حل خواهد شد، گفت: به عنوان مثال عقب ماندگی کشور در صنعت خودرو حاصل نگاه به خارج از کشور است.

,

وی افزود: عده ای در داخل کشور هستند که میلی به تولید نداشته و سودشان در واردات است.

,

رستگارگفت: برخی مسئولین کشور بیانات امام را عمل می کنند اما بعضی ها حرف از راه امام زده اما خلاف آن عمل می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه