اخبار داغ

دانا خبر می‌دهد؛

بازگشت شیوه فروش خودرو به 38 سال قبل/ قرعه کشی برای تحویل رنو و پیکان

بازگشت شیوه فروش خودرو به 38 سال قبل/ قرعه کشی برای تحویل رنو و پیکان
سابقه قرعه کشی برای تحویل خودرو نشان می دهد 38 سال پیش یعنی در آبان ماه سال 61 برای تحویل دو خودروی رنو و پیکان میان متقاضیان خودرو قرعه کشی شد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درحالی رئیس دولت دوازدهم در آستانه انتخابات دولت در سال 96 اعلام کرده بود « به عقب باز نمی گردیم» و فارغ از ماجرای اصلاح پول ملی و حذف سه صفر و اعلام شدن واحد پول خرد به نام «قران»، این روزها شاهدیم که دو شرکت بزرگ خودروساز به منظور تحویل خودروهای تولیدی در روزهای آتی اقدام به قرعه کشی میان ثبت نام کنندگان خواهند کرد و بر این اساس تحویل گیرندگان خودرو از میان میلیون ها نفر متقاضی براساس قید قرعه انتخاب خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این گزارش حاکی است بررسی صورت گرفته از سوی خبرنگار راه دانا نشان می دهد 38 سال پیش یعنی در آبان ماه سال 61 برای تحویل دو خودروی رنو و پیکان میان متقاضیان خودرو قرعه کشی شد. تصویر زیر بخشی از صفحه نخست روزنامه اطلاعات چاپ آبان ماه سال 61 است که نشان می دهد کمیته وقت توزیع عادلانه خودرو به منظور تحویل عادلانه خودرو رنو و پیکان فرم های قرعه کشی را بین متقاضیان توزیع کرده اند. 

,

, ,

 

,

این گزارش حاکی است براساس اعلام مسئولان وزارت صنعت تا کنون حدود 5 میلیون نفر در دو سایت ایران خودرو و سایپا برای خرید خودرو با قیمت قطعی ثبت نام کرده اند که قرار است قرعه کشی توسط این دو شرکت بزرگ خودرو ساز در تاریخ های 17 و 18 خرداد ماه برگزار و نتیجه به اطلاع متقاضیان برسد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه