اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی:

امام خمینی(ره) خورشیدی بود که جهان اسلام را با نور انقلاب بیدار کرد

امام خمینی(ره) خورشیدی بود که جهان اسلام را با نور انقلاب بیدار کرد
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت:حضرت امام خمینی(ره) خورشیدی به که جهان اسلام را با نور انقلاب بیدار کرد و با تفکر اسلام ناب محمدی ایران را از چنگال طاغوتیان نجات دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیداصغر حسینی تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)، اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) خورشیدی به که جهان اسلام را به نور اتقلاب بیدار کرد  و با تفکر اسلام ناب محمدی ایران را از چنگال طاغوتیان نجات دادند.

حسینی افزود: امام راحل تمام هستی و آبروی خود را فدای نجات اسلام کردند و با ایستادگی در برابر تمام قدرت‌های شیطانی که قصد ظلم، غارت و چپاول ملت‌های مظلوم را داشتند، احیاگر اسلام ناب محمدی بودند. 

وی اظهار کرد: امام خمینی(ره) در اخلاق اجتماعی و سیاسی بی‌نظیر بودند و با توکل بر خدا در مقابل سختی‌ها و رنج تبعید ایستادگی کردند. 

این تحلیلگر مسائل سیاسی اضافه کرد که امروز شاهد برافراشته شدن پرچم نظام دینی و قرآنی در جهان هستیم زیرا جمهوری اسلامی ایران اکنون پایگاه دفاع از مظلومان جهان است. 

حسینی بیان کرد: امروز امام خامنه ای راه امام راحل را با قدرت و تفکر الهی خود در جهت دفاع از مظلومان و ایستادگی در برابر سران استکبار ادامه می دهند. 

وی ‌بر لزوم هوشیاری همه اقشار جامعه نسبت به توطئه‌ها و فتنه‌های استکبار جهانی تأکید کرد و یادآور شد: دشمنان ما، امروز به دنبال القای ناامیدی و پخش شبهات و شایعات بی‌اساس از طریق شبکه های مجازی هستند که باید نسبت به این حیله‌ها و فتنه‌گری‌ها هوشیار بود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه