اخبار داغ

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد:

عرضه ماسک در ۶۰ پایانه و ایستگاه پر مسافر اتوبوس

عرضه ماسک در ۶۰ پایانه و ایستگاه پر مسافر اتوبوس
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اینکه بر اساس آخرین پروتکل ابلاغی به این شرکت، استفاده تمامی مسافران اتوبوس از ماسک اجباری است، گفت: بر مبنای این دستورالعمل، ورود مسافران به اتوبوس بدون ماسک ممنوع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود ترفع با تاکید بر اینکه در اجرای پروتکل ابلاغی، چاره‌ای جز سخت‌گیری و ممانعت از ورود شهروندان بدون ماسک به اتوبوس نداریم، افزود: از همه شهروندان درخواست می‌کنیم چنانچه قصد دارند از ناوگان اتوبوسرانی استفاده کنند، حتماً ماسک به همراه داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی در مورد شهروندانی که به هر علت ماسک به همراه ندارند، گفت: برای این گروه از شهروندان نیز تدابیری اندیشیده شده از جمله عرضه ماسک با قیمت مصوب در بیش از 60 پایانه و ایستگاه پرمسافر  خطوط تندرو تا اگر شهروندی ماسک نداشت و خواست از اتوبوس استفاده کند، این امکان برایش فراهم باشد که در محل، ماسک ابتیاع کند.

,
,


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه به موجب توصیه‌های بهداشتی، اقتضای حضور شهروندان در خارج از منزل و در سطح شهر، استفاده از ماسک است، خاطرنشان کرد: البته این ضرورت در فضاهایی که جمعی از افراد در آن حضور می‌یابند، مضاعف می‌شود و از این رو، از شهروندان عزیز درخواست داریم هنگام سوار شدن به اتوبوس، لزوماً از ماسک استفاده کنند.

,
,

انتهای پیام/ا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه