اخبار داغ

هشدار رئیس مجمع نمایندگان خوزستان به استاندار:

مبهم ماندن وضعیت مدیران در اوج مشکلات استان، معنایی ندارد/ به قهر و آشتی ها خاتمه دهید

مبهم ماندن وضعیت مدیران در اوج مشکلات استان، معنایی ندارد/ به قهر و آشتی ها خاتمه دهید
سید کریم حسینی گفت: در این اوضاع نا به سامان قهر و آشتی مدیران معنایی ندارد؛ در شرایط بحرانی کنونی، ناز کردن مسئولین به صلاح استان و مردم نیست و بحران در خوزستان باید قاطعانه تر مدیریت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید کریم حسینی رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی رهیاب، درخصوص بحران های اخیر استان اظهار کرد: با توجه بحران های اخیر استان خوزستان و استعفای معاونت بحران، به استاندار هشدار می دهم: «مدیران معاونت های استانداری به قهر و ناز کردن فیصله دهند.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سید کریم حسینی رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی رهیاب، درخصوص بحران های اخیر استان اظهار کرد: با توجه بحران های اخیر استان خوزستان و استعفای معاونت بحران، به استاندار هشدار می دهم: «مدیران معاونت های استانداری به قهر و ناز کردن فیصله دهند.», شبکه اطلاع رسانی رهیاب,
سید کریم حسینی ضمن ضعیف توصیف کردن مدیریت بحران در خوزستان، افزود: در این اوضاع نا به سامان قهر و آشتی مدیران معنایی ندارد؛ در شرایط بحرانی کنونی، ناز کردن مسئولین به صلاح استان و مردم نیست و بحران در خوزستان باید قاطعانه تر مدیریت شود.
, سید کریم حسینی ضمن ضعیف توصیف کردن مدیریت بحران در خوزستان، افزود: در این اوضاع نا به سامان قهر و آشتی مدیران معنایی ندارد؛ در شرایط بحرانی کنونی، ناز کردن مسئولین به صلاح استان و مردم نیست و بحران در خوزستان باید قاطعانه تر مدیریت شود.,
 
,
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: آقای حاجی زاده تکلیف خود را مشخص کند اگر می خواهند در معاونت بحران ادامه فعالیت بدهند باید با جدیت؛ پای کار باشد و اگر هم  تصمیم دیگری دارد هرچه زودتر این قهر و آشتی را فیصله بدهند؛ مبهم ماندن وضعیت مدیران استانداری در کش و قوس مشکلات استان، معنایی ندارد.
,
 
,
وی با بان اینکه این هشدار از سوی نمایندگان استان است ادامه داد: در همین روزهای آغازین مجلس ،به اتفاق همکاران نماینده، هر 18 نفر متفق القول تذکراتی را به برخی وزار کتبا و شفاها اعلام کرده و به شکل میدانی هم ورود کرده ایم؛باید مسئولین دولتی در کشور و مسئولین اجرایی در استان پاسخگوی عملکردشان باشند.
,
 
,
نماینده مردم اهواز در مجلس یازدهم اضافه کرد: روز گذشته تذکرات داده شده به مسئولین مربوطه و وضعیت استان طی جلسه ای به رئیس مجلس ارائه شده است؛ برای مثال، بر اساس آمار وزارت بهداشت بیش از یک چهارم مبتلایان کرونا مردم خوزستان هستند که این مسئله به معنای آژیر خطر و وضعیت قرمز در خوزستان است.
,
 
,
 حسینی تصریح کرد: مدیریت وضعیت قرمز در استان ها، به حضور مسئولین کشوری به شکل مستقیم در استان نیاز دارد؛ لذا از رئیس مجلس درخواست کرده ایم که متولیان بهداشت و درمان در ستاد مبارزه با ویروس کرونای کشور، هرچه سریعتر در استان خوزستان حضور پیدا کرده و برای این امرمهم چاره اندیشی نمایند.
,
 
,
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان ادامه داد: تنها فرستادن نماینده در شرایط کنونی، قابل قبول نیست؛ اکنون که بحرانی در یک استان ایجاد شده، هئیت دولت و ستاد مربوطه به آن  بحران، باید در همان استان تشکیل جلسه بدهند و مسئله را عیب یابی کنند. 
,
 
,
وی اضافه کرد: تردیدهایی داریم که ممکن است علت بحرانی شدن کرونا در خوزستان، قصور برخی مسئولین کشوری یا استانی بوده باشد؛ هنگامی که کرونا افسار گسیخته می شود، مسئولان امر باید پاسخگوی عملکردی که منتهی به بحران شده است باشند.
,
 
,
حسینی به بحث امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم نیز اشاره کرد و افزود: این مسئله برای مردم استان نگرانی ایجاد کرده و دلیلی ندارد در دوران شیوع شدید کرونا در استان، امتحانات نهایی حضوری برگزار شود.
,
 
,
نماینده مردم اهواز در مجلس یازدهم عنوان کرد: بحث آتش سوزی جنگل ها در استان خوزستان نیز در مجلس پیگیری شد، دیروز بالگردهایی را برای مهار آتش درخواست کردیم که این اتفاق رخ داد و درخواست امکانات بیشتری را داشته ایم تا چنین مواقعی در استان، امکانات لازم موجود باشد.
,
 
,
وی بیان کرد: مشکل آب نیز در استان خوزستان به بحران رسیده؛ ده ها نقطه مثل غیزانیه وجود دارد که با مشکل آب دست و پنجه نرم می کنند؛ در بحث برق و آب باید این هشدار داده شود تا مردم در تابستان بیش از این آسیب نبینند؛ وظیفه ما در مجلس این است که حرف مردم را باصدای بلند به گوش مسئولین برسانیم.
,
 
,
انتهای خبر/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه