اخبار داغ

معاون اقتصادی استاندار خبرداد

خرید تضمینی ۲۵۰ هزار تن گندم از کشاورزان قزوینی

خرید تضمینی ۲۵۰ هزار تن گندم از کشاورزان قزوینی
عیسی قبادی گفت: خرید تضمینی ۲۵۰ هزار تن گندم امسال در دستور کار دستگاه‌های متولی استان باشد و بعد از آن خرید توافقی این محصول آغاز شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ عیسی قبادی امروز(سه شنبه) در جلسه خرید تضمینی گندم استان در استانداری قزوین اظهار کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان باید سیاست وارد کردن گندم از کشورهای همسایه را در ذهن نداشته باشند؛ چون توجه کشور به گندم تولید داخل است و باید حتما سیاست خرید ۲۵۰ هزار تن گندم در استان اجرایی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: وظیفه خرید تضمینی گندم در سال جاری نیز با جهاد کشاورزی است و نمی‌پذیریم که این وظیفه برعهده سازمان صنعت، معدن و تجارت باشد؛ هرچند این دستگاه می‌تواند بر این مسئله از طریق شرکت غله نظارت کند.

,

قبادی اضافه کرد: دبیرخانه خرید تضمینی گندم در جهاد کشاورزی استان مستقر است و باید این دستگاه در سال جاری با تمام توان برای خرید گندم اقدام کند چون با کشاورز در ارتباط است و با شرایط کار آشنایی دارد.

,

وی با تاکید بر پرداخت به موقع پول کشاورزان، گفت: باید دقت کرد محصول گندم یک کالای استراتژیک است و باید دست کشاورز را برای تولید این محصول بوسید و به موقع برای پرداخت پول خرید تضمینی گندم به کشاورزان اقدام کرد.

,

معاون استاندار قزوین بیان کرد: بانک کشاورزی استان باید دقت کند به محض واریز پول به حساب بانک برای پرداخت آن به کشاورزان اقدام کند و اگر قصور و تاخیری در این زمینه صورت گیرد حتما برخورد خواهیم کرد.

,

قبادی عنوان کرد: اگر ما با مشکل خرید گندم و کمبود آرد مواجه شویم از کسی عذری نمی‌پذیریم و حتما برای برخورد با دستگاه‌های مقصر در این زمینه اقدام می‌کنیم.

,

گفتنی است؛ سال گذشته ۱۷۵ هزار تن گندم به قیمت تضمینی هزار و ۷۰۰ تومان در استان خریداری شد. امسال از سوی وزارت جهاد کشاورزی، خرید ۲۲۰ هزار تن گندم به قیمت ۲ هزار و ۵۰۰ تومان به استان ابلاغ شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه