اخبار داغ

در پی یک مطالبه مردمی از سازمان سیما منظر صورت گرفت؛

فضاسازی و سیاه پوش کردن سراسری شهر همدان به مناسبت رحلت امام

فضاسازی و سیاه پوش کردن سراسری شهر همدان به مناسبت رحلت امام
حسین خانجانی با بیان اینکه تا عصر امروز تمام نقاط باقی مانده تحت نظر شهرداری همدان سیاه پوش شود گفت: امسال آن چیزی که در حوزه شهرداری باید صورت می گرفت، با یک ضریب افزایش 20 درصدی انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین خانجانی، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص فضا سازی شهر برای رحلت امام خمینی ره گفت: فضاسازی سازی شهر برای رحلت امام خمینی (ره) جزء برنامه های همیشگی ما است و سعی می کنیم تمام فضای شهری که در اختیار شهرداری است سیاه پوش کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه امسال حدود ۱۰ هزار متر ریسه به تعداد ریسه های شهرداری اضافه کردیم، افزود: بیش از ۳۰ هزار متر هم قبلا داشتیم که در ایام محرم و صفر استفاده می شد.

,

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اظهار کرد: یک تعدادی از این ریسه ها در تمام سطح شهر در روگذرها در حال نصب و برخی هم نصب شده است.

,

وی عنوان کرد: پرجم های سیاه هم  وسط بلوارها توسط روابط عمومی ها در ۴ منطقه شهرداری نصب می شود.

,

خانجانی با بیان اینکه جایی از شهر سفیدی به چشم نخواهد خورد، گفت: در رو گذرها پایه پرچم های بلند همه تعویض و دور میادین هم سیاه پوش می شود.

,

وی اضافه کرد: حدود چند صد متر هم بنر چاپ شده که روی بیلبوردها و پل های عابر پیاده در سطح شهر نصب خواهد شد.

,

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان با بیان اینکه تا عصر امروز تمام نقاط باقی مانده تحت نظر شهرداری همدان سیاه پوش می شود گفت: امسال آن چیزی که در حوزه شهرداری باید انجام می شد با یک ضریب افزایش ۲۰درصدی انجام شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه